075 "Маркетинг" Магістр - 2024-2025
Вибіркові компоненти для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» 2024 року вступу
|
Вибіркові компоненти освітньої програми 075 «Маркетинг» Магістр |
||||||
|
Примітка: вибрати один із запропонованих блоків дисциплін за спеціальністю. Анотація вибіркових навчальних дисциплін за лінком Силабуси навчальних дисциплін за лінком |
||||||
|
Цикл загальної підготовки |
||||||
|
Код згідно ОП |
Назва навчальної дисципліни |
Всього годин |
Аудиторні заняття, год |
Самос-тійна робота, год |
Форма підсумкового |
|
|
лекціїі |
прак-тичні |
|||||
|
Вільного вибору за уподобаннями студентів із переліку дисциплін |
||||||
|
ВКУ 1 |
Вибір з каталогу |
120 |
15 |
15 |
90 |
залік |
|
ВКУ 2 |
Вибір з каталогу |
120 |
15 |
15 |
90 |
залік |
|
Всього |
240 |
30 |
30 |
180 |
|
|
|
Вибіркові дисципліни вільного вибору за спеціальністю |
||||||
|
Вибірковий блок 1 «Рекламний менеджмент» |
||||||
|
ВК 1.1 |
Креатив у рекламі |
120 |
30 |
30 |
60 |
екзамен |
|
ВК 1.2 |
Психологія реклами |
120 |
15 |
30 |
75 |
екзамен |
|
ВК 1.3 |
Бренд-менеджмент |
120 |
15 |
30 |
75 |
екзамен |
|
ВК 1.4 |
Цифровий маркетинг |
120 |
15 |
30 |
75 |
екзамен |
|
Всього |
480 |
75 |
120 |
285 |
|
|
|
Вибірковий блок 2 «Трейд маркетинг» |
||||||
|
ВК 2.1 |
Організація і технології оптової та роздрібної торгівлі |
120 |
15 |
30 |
75 |
екзамен |
|
ВК 2.2 |
Електронна комерція |
120 |
30 |
30 |
60 |
екзамен |
|
ВК 2.3 |
Мерчендайзинг |
120 |
15 |
30 |
75 |
екзамен |
|
ВК 2.4 |
Комерційна діяльність посередницьких підприємств |
120 |
15 |
30 |
75 |
екзамен |
|
Всього |
480 |
75 |
120 |
285 |
|
|
|
Загальний обсяг вибіркових компонентів |
720 |
105 |
150 |
465 |
||
Відповідно до статті 62 пункт 15 Закону України «Про вищу освіту» здобувачі вищої освіти вищих навчальних закладів мають право на вибір навчальних дисциплін у межах, передбачених відповідною освітньою програмою та навчальним планом, в обсязі, що становить не менше як 25 % загальної кількості кредитів ЄКТС, передбачених для даного рівня вищої освіти.
З метою надання здобувачам вищої освіти для формування індивідуальної освітньої траєкторії, зокрема через індивідуальний вибір навчальних дисциплін в обсязі, передбаченому законодавством, кожний студент має можливість здійснити вибір певної кількості дисциплін із запропонованого переліку шляхом проходження відповідного анкетування.
В підпунктах даного розділу наведено перелік та анотації вибіркових дисциплін для здобувачів першого (бакалаврського) рівня та другого (магістерського рівня освіти) вищої освіти за спеціальністю D5 «Маркетинг» у Національному університеті біоресурсів і природокористування України.