II Міжнародна науково-практична он-лайн конференція «Маркетинг та логістика в агробізнесі»: сучасність та майбутнє маркетингу
15 квітня було проведено II Міжнародну науково-практичну он-лайн конференцію «Маркетинг та логістика в агробізнесі», організаторами якої стала кафедра маркетингу та міжнародної торгівлі Національного університету біоресурсів і природокористування України. Конференція зібрала в одному місці визначних науковців у сфері маркетингу, маркетологів-практиків, бізнес-консультантів, експертів з маркетингу, аспірантів та студентів, які поділилися своїми дослідженнями у сфері сучасного маркетингу, брендингу, агрологістики, Інтернет-маркетингу та інших аспектів розвитку маркетингу на підприємствах аграрного сектору.
З вітальним словом до учасників та гостей конференції звернулися завідувач кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі професор Руслан Іванович Буряк, проректор з науково-педагогічної роботи та розвитку, академік Національної академії аграрних наук, заслужений діяч науки і техніки України, Відмінник освіти і науки України Сергій Миколайович Кваша та декан факультету аграрного менеджменту, доцент Анатолій Дмитрович Остапчук, які наголосили на актуальності розвитку маркетингу, в тому числі в умовах пандемії COVID-19, посиленні позиціонування агропродовольчої продукції, диференціації товарних ринків, сегментації та виборі цільової аудиторії, вивченні та задоволенні попиту споживачів на агропродовольчі товари, розвитку Інтернет-маркетингу, діджиталізації бізнес-процесів та прийнятті ефективних логістичних рішень. Також було акцентовано увагу на важливості та актуальності проведення наукових заходів, розвитку та посиленні наукової дискусії, розширення можливостей співпраці та обміну науковими досягненнями з актуальних питань розвитку маркетингу та логістики в агробізнесі.
Професор кафедри менеджменту ім. проф. Й.С. Завадського Надія Резнік зупинилася на основних цифрових логістичних трендах, особливого зростання які набули в умовах пандемії COVID-19, посиленні цифровізації, використанні хмарних технологій та штучного інтелекту у прийнятті логістичних рішень.
Досить активним напрямом функціонування маркетингу є підтримка та розвиток брендингу в агробізнесі, питання якого було висвітлено бізнес-консультантом Галиною Студінською.







Професор кафедри менеджменту ім. проф. Й.С. Завадського Надія Резнік зупинилася на основних цифрових логістичних трендах, особливого зростання які набули в умовах пандемії COVID-19, посиленні цифровізації, використанні хмарних технологій та штучного інтелекту у прийнятті логістичних рішень.


Досить активним напрямом функціонування маркетингу є підтримка та розвиток брендингу в агробізнесі, питання якого було висвітлено бізнес-консультантом Галиною Студінською.






