В Ірпінському економічному коледжі підсилюють формування фахових компетентностей здобувачів освіти

1 березня 2020 року
     Якісна фахова підготовка у закладі вищої освіти неможлива без забезпечення формування на належному рівні фахових компетентностей здобувачів освіти.

     В процесі підготовки майбутніх фахівців спеціальностей 075 «Маркетинг» і 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» базовими дисциплінами є «Маркетинг», «Товарознавство», «Логістика», «Основи торговельного підприємництва», «Комерційна діяльність» тощо. Саме ці навчальні дисципліни найбільшою мірою визначають формування предметної (фахової) компетентності при підготовці майбутніх фахівців зазначених спеціальностей. Досить ефективним в цьому процесі є проведення виїзних занять – екскурсій на виробництво. Тому у ВП НУБіП України «Ірпінський економічний коледж» вже протягом тривалого часу, завдячуючи налагодженим партнерським стосункам з виробничими підприємствами та бізнесом, для студентів спеціальностей 075 «Маркетинг» і 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» викладачами фахових дисциплін практикується проведення таких занять в умовах сучасних підприємств харчової та переробної промисловості м. Києва та Київської області.

     28 лютого 2020 року для студентів – другокурсників відділення підприємництва та інформаційних технологій груп 204 - М, 205(110) - Т викладачі к.е.н. Вдович В.Г., Погоріла О.І., Вінник І.В. провели виїзне заняття – екскурсію до ПрАТ «Оболонь» – підприємство, яке є одним з найбільших в Україні виробників пива і безалкогольних напоїв.

     Екскурсія розпочалася із зустрічі з екскурсоводом Альоною Максян у демонстраційній залі, де для учасників було проведено інструктаж з техніки безпеки, короткий екскурс в історію відкриття головного заводу з демонстрацією рекламного ролика та зразків асортименту продукції, яку на сьогодні випускає підприємство, втілюючи в життя свій принцип «Жодного року без нового кроку». Серед продукції компанії відомі бренди: "Оболонь", Carling, Zlata Praha, Hike premium, Zibert, Keten, Hardmix, BeerMix, "Десант", "Жигулівське", "Живчик", "Оболонська", "Прозора"; лінійка слабоалкогольних напоїв: Rio, "Джин–тонік", "Горілка лайм", "Віскі Вишня", "Ром-кола", "Бренді–кола", Ciber; лінійка сухариків «Оболонські». Місія ПрАТ «Оболонь»: «Щодня ми працюємо, щоб бути першими і не залишити спраглих на планеті» активно впроваджується у життя.

     Потім учасники заняття – екскурсії відвідали варильний цех з унікальною варильною системою, у якому з пророщеного ячменю і хмелю варять сусло, далі – цех з бродильними танками ємністю до 60 тисяч літрів, цех розливу з найпотужнішими лініями. Студенти вперше на власні очі побачили, як вариться пиво за класичною технологією на найсучаснішому технологічному обладнанні.

     Із розповідей екскурсовода стало також відомо, що до складу корпорації входять, крім головного заводу у Києві, ще 6 підприємств у регіонах України. Продукція компанії експортується у 52 країни світу. На підприємствах впроваджено систему управління безпечністю харчових продуктів (ISO 22000:2005), систему екологічного керування (ISO 14001:2004), систему управління безпекою та гігієною праці (OHSAS 18001:2007) тощо.
     Це свідчить про те, що ПрАТ «Оболонь» успішно втілює стандарти прозорого і відповідального ведення бізнесу. Серед головних завдань компанії «Оболонь» – впровадження інноваційних та енергозберігаючих технологій, покращення екологічних характеристик виробництва, мінімізація шкідливих викидів у довкілля та впровадження повторного використання і переробки ресурсів. В останні роки реалізовано значні інвестиційні проєкти, спрямовані на зменшення впливу на довкілля — збір та переробка ПЕТ пляшок, переробка сирої пивної дробини на корм для потреб сільського господарства, зменшення шкідливих викидів в атмосферу та забезпечення ощадливого використання ресурсів.

     Наприкінці екскурсії студенти отримали вичерпні відповіді щодо особливостей організації охорони праці на підприємстві, запобігання виробничому травматизму, ведення маркетингової діяльності тощо і були здивовані тим, що кожного з них чекав приємний бонус: пляшка безалкогольних напоїв «Живчик» та «Смарт Кола» й ручка з логотипом заводу.

     Також екскурсанти відвідали фірмовий магазин заводу, де змогли дізнатися про особливості ведення фірмової торгівлі, ознайомитися з асортиментом, придбати фірмову продукцію за цінами виробника. Колектив коледжу висловлює щиру подяку керівництву ПрАТ "Оболонь" в особі генерального директора – Булаха Ігоря Васильовича та екскурсоводу Альоні Максян за сприяння і змістовне проведення заняття на виробництві.

Наталія Ільченко,
директор Ірпінського економічного коледжу

 

Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook