Майбутні філологи підбили підсумки виробничої педагогічної практики

17 березня 2019 року
     За результатами виробничої педагогічної практики студентів 4 курсу напряму підготовки 035 «Філологія» було проведено конференцію, на якій студенти мали змогу поділитися своїми враженнями щодо проходження практики, своїм першим педагогічним досвітом та висловити пропозиції щодо покращення організації практики в майбутньому.

     Керівниками практики (згідно наказу) були: проф. Олександр Малихін, доценти Любов Козуб та Броніслава Рубінська.
     Відкриті уроки студентів показали, що вони успішно оволоділи методикою викладання англійської мови. Під час практики студенти продемонстрували хороші знання іноземної мови, проявили себе як знаючі і творчі вчителі, проводили цікаві уроки, достатньо часу приділяли позакласній і виховній роботі, намагалися знайти індивідуальний підхід до кожного учня. Проведені студентами уроки відповідали всім вимогам, що висуває сучасна методика, а саме комплексність уроку, структурна цілісність і змістовність.
     Водночас найкращим результатом практики стали враження студентів, набуття ними впевненості у власних знаннях і потенціалі, збагачення першим досвідом професійної діяльності.

Закатей Юлія:
     «Я проходила практику в школі №119 Деснянського району міста Києва, і мушу визнати, що робота вчителя надзвичайно важка, але водночас цікава, творча та різноманітна. Діти були дуже активні й зацікавлені в уроках англійської мови. На диво, я досить швидко знайшла спільну мову зі своїми учнями, а тому уроки проходили швидко та цікаво. Дуже часто учні підходили до мене під час уроків та задавали питання стосовно англійської мови, а також часто цікавилися де я вивчила англійську мову. Я з гордістю відповідала, що початковою точкою мого знайомства із англійською мовою була саме ця школа, в якій я викладаю. А продовження опанування цієї мови відбувається й досі в НУБіП України на гуманітарно-педагогічному факультеті. Цікаво і приємно було те, що діти прийняли мене саме як вчителя, а не як свого майже однолітка. За час проходження практики я провела 11 уроків, але найбільше мені сподобалося організовувати позакласний захід «I`m unique and all know it». Це була клопітка та об’ємна робота, але учні 10 класів із радістю погодилися допомогти мені в організації цього заходу. Мене також підтримали вчителі школи, особливо мій керівник практики в школі. Захід пройшов на найвищому рівні завдяки співпраці вчителів та учнів. Також я брала участь в організації виставки, що була присвячена декаді англійської мови. Учні різних класів робили стінгазети, малювали малюнки та писали вірші англійською мовою.
     Я дуже рада, що у нас є можливість проходити таку практику, адже це колосальний досвід, завдяки якому ми маємо змогу відчути себе справжніми вчителями і остаточно визначитися з вибором майбутньої професії, оскільки до практики багато одногрупників хотіли бути лише перекладачами, а тепер роздумують над тим, щоб піти працювати в школу.»

 

Гуща Юлія:
     «Педагогічна практика в Шосткинській гімназії стала для мене важливим етапом професійної підготовки. Я мала можливість використати здобуті теоретичні знання під час самостійного проведення навчальних занять з учнями. Вперше за багато років я спробувала себе в ролі вчителя, а не учня, усвідомивши всю відповідальність та багатогранність цієї професії. На мій погляд, саме педагогічна практика дозволяє перевірити професійну мотивацію, сформувати необхідні вміння та навички, засвоїти рольову поведінку, яка стане визначальною у подальшій професійній діяльності.»

Савостьян Яна:
     «Мені сподобалось проходження практики в школі, адже робота з дітьми, особливо молодшими класами, дуже цікава. Ми грали багато ігр, більшість часу діти були зацікавленими, старанними та прагнули до знань. Учні мене полюбили, адже я була для них не тільки вчителем, а й подругою. Мені було надзвичайно приємно як діти раділи, коли дізнавалися, що я буду проводити урок. Насправді, я їх теж дуже полюбила і буду за ними сумувати.»

     Викладачі кафедри романо-германських мов і перекладу пишаються студентами 4 курсу, які успішно пройшли педагогічну практику, достойно представили гуманітарно-педагогічний факультет на базах практики і бажають студентам подальших успіхів у їхній професійній діяльності, змогу займатися улюбленою справою та саморозвитку.

Любов Козуб,
доцент кафедри романо-германських мов і перекладу

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій