Студенти обговорили напрями розвитку маркетингу в аграрному секторі економіки України
17 квітня 2018 року відбулася науково-практична студентська конференція «Напрями розвитку маркетингу в аграрному секторі економіки України», присвячена 120-річчю НУБіП.
Вітаючи учасників, завідувач кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Ярослава Ларіна наголосила на важливості розвитку студентської науки, відзначила актуальність досліджень, які проводяться студентами в межах тем їхніх бакалаврських і магістерських робіт, необхідність розвитку маркетингу в усіх аспектах життя та економіки.
А декан факультету аграрного менеджменту Анатолій Остапчук відмітив актуальність розвитку професії маркетолога на ринку праці в Україні та спинився на проблемах збуту, з якими зустрічаються підприємства аграрного сектору.
Під час конференції піднімалися актуальні питання розвитку маркетингу у виробництві органічної продукції в Україні, маркетингових досліджень ринків агропродовольчої продукції, проблем організації впровадження та розвитку маркетингу на підприємствах аграрного сектору, особливості впровадження та функціонування інтернет-маркетингу в агросекторі, впровадження та супроводження маркетингових стратегій агропродовольчими підприємствами. А також обговорювалися маркетингові комунікації та рекламна діяльність сільськогосподарських підприємств, дослідження ринків споживачів, питання розвитку інноваційного маркетингу в агросекторі тощо.
Проаналізувавши доповіді та дослідження студентів, було визначено призерів конференції: 1-ше місце здобула Олександра Соловйова-Румянцева, 2-ге – Анастасія Партика, а 3-тє розділили Владислав Васюта та Ольга Гаврилюк.
Матеріали науково-практичної студентської конференції «Напрями розвитку маркетингу в аграрному секторі економіки України» будуть опубліковані на сайті кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі у вигляді збірника тез доповідей.
Науково-педагогічний колектив кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі щиро дякує студентам та всім присутнім за участь у конференції.
Олена Четверик,
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі