Портрет професії «Маркетолог» тема відкритої лекції з дисципліни «Вступ до фаху»

15 жовтня 2022 року

   Завдання та функціональні обов’язки маркетолога, ключові компетенції фахівця з маркетингу, спеціалізації в сфері маркетингу, ТОП-10 найбільш затребуваних hard skills маркетолога – ці та інші питання були розкриті 15 жовтня 2022 року, під час відкритої лекції доцента кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Лариси Карпенко в рамках дисципліни «Вступ до фаху», що передбачена навчальним планом для студентів першого курсу факультету аграрного менеджменту спеціальності 075 «Маркетинг».

   Маркетолог – це спеціаліст з вивчення ринку, потреб і переваг споживачів товару, іміджу, діяльності компанії в цілому. Маркетолог – це фахівець, який займається аналітикою споживчого ринку та проектує стратегію просування товарів серед покупців. Існує багато визначень хто такий маркетолог і всі вони характеризують діяльність спеціаліста даної галузі, а також професію, яка сьогодні є однією з найбільш топових.

   В процесі лекції Лариса Карпенко охарактеризувала завдання та функції маркетолога, розповіла про найбільш затребувані hard skills маркетолога серед яких досвід у digital-маркетингу, навички SMMЗнання в галузі SEO та контент-маркетингу, знання у сфері РРС, володіння Google Analytics.                   

 

   Огляд ринку вакансій у сфері маркетингу показує, що зростає потреба у SMM фахівцях, таргетологах, SEO-оптимізаторах, акаунт-менеджерах, PR-фахівцях.

   Лектор нагадала присутнім, що кожного року 25 жовтня в Україні відзначається День маркетолога.

   Студенти активно відповідали на запитання лектора, жваво приймали участь у дискусії та ставили запитання.


Заступник декана факультету 

аграрного менеджменту

Людмила ЧОРНЕНЬКА

 

 

Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook