II Міжнародна науково-практична онлайн-конференція «Маркетинг та логістика в агробізнесі»: сучасність та майбутнє маркетингу

18 квітня 2021 року
     15 квітня було проведено II Міжнародну науково-практичну онлайн-конференцію «Маркетинг та логістика в агробізнесі», організаторами якої стала кафедра маркетингу та міжнародної торгівлі Національного університету біоресурсів і природокористування України. Конференція зібрала в одному місці визначних науковців у сфері маркетингу, маркетологів-практиків, бізнес-консультантів, експертів з маркетингу, аспірантів та студентів, які поділилися своїми дослідженнями у сфері сучасного маркетингу, брендингу, агрологістики, Інтернет-маркетингу та інших аспектів розвитку маркетингу на підприємствах аграрного сектору.

      З вітальним словом до учасників та гостей конференції звернулися завідувач кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі професор Руслан Іванович Буряк, проректор з науково-педагогічної роботи та розвитку, академік Національної академії аграрних наук, заслужений діяч науки і техніки України, Відмінник освіти і науки України Сергій Миколайович Кваша та декан факультету аграрного менеджменту, доцент Анатолій Дмитрович Остапчук, які наголосили на актуальності розвитку маркетингу, в тому числі в умовах пандемії COVID-19, посиленні позиціонування агропродовольчої продукції, диференціації товарних ринків, сегментації та виборі цільової аудиторії, вивченні та задоволенні попиту споживачів на агропродовольчі товари, розвитку Інтернет-маркетингу, діджиталізації бізнес-процесів та прийнятті ефективних логістичних рішень. Також було акцентовано увагу на важливості та актуальності проведення наукових заходів, розвитку та посиленні наукової дискусії, розширення можливостей співпраці та обміну науковими досягненнями з актуальних питань розвитку маркетингу та логістики в агробізнесі.

     У роботі конференції прийняли участь науковці із наступних навчальних закладів: Гнезнінської Вищої школи Міленіум, Батумського державного університету імені Шота Руставелі, Латвійського університету наук про життя та технологій, Чеського та Словацького університетів наук про життя, Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана, Полтавського державного аграрного університету, Подільського спеціального навчально-реабілітаційного соціально-економічного коледжу, ННЦ «Інститут аграрної економіки».

      До роботи конференції долучилися науковці кафедри маркетингу ім. А.Ф. Павленка ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», а саме завідувач кафедри професор Андрій Васильович Федорченко, який у своїй доповіді «Маркетинг у сучасних системах управління підприємствами» акцентував увагу на стрімкому розвитку інформаційних Інтернет-технологій, істотне зростання нематеріальної складової в системах створення споживчої цінності, зростанні ролі бренда, переосмисленні традиційних підходів на нові вимоги ринку та споживачів. Професор Володимир Пилипчук акцентував увагу на особливостях розвитку маркетингу на промислових підприємствах та розвитку маркетинг-освіти в Україні.

 

 

      Іван Чернявський, кандидат економічних наук, заступник начальника ДУ «Держгідрографія», зосередився на актуальних питаннях логістичного забезпечення судноплавства та перевезення зерна р. Дніпро.

 

     Професор кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Василь Збарський у доповіді «Агрологістика – важливий елемент інфраструктури аграрного ринку» звернув увагу на особливості розвитку та проблеми функціонування агрологістики, які пов’язані із недостатністю рухомого складу і вагонів-хоперів для транспортування зерна, наявності малодіяльних станцій, зношення залізничних колій, незадовільному стану автомобільних доріг та перевантаженості автомобільних транспортних засобів.

 

     Професор кафедри менеджменту ім. проф. Й.С. Завадського Надія Резнік зупинилася на основних цифрових логістичних трендах, особливого зростання які набули в умовах пандемії COVID-19, посиленні цифровізації, використанні хмарних технологій та штучного інтелекту у прийнятті логістичних рішень.

 

     Важливим аспектам розвитку реклами в сучасних умовах та використання творчих стилів у рекламній діяльності була присвячена доповідь професора кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Олександра Луція.

 

     Досить активним напрямом функціонування маркетингу є підтримка та розвиток брендингу в агробізнесі, питання якого було висвітлено бізнес-консультантом Галиною Студінською.

       Актуальним питанням роботи конференції були: формування маркетингової діяльності та просування Вищих навчальних закладів, які висвітлено у доповіді Олени Бачинської, про особливості розвитку маркетингу в умовах «безконтактних» економічних відносин, які розкрив Андрій Тимків, завідувач кафедри фінансів та економіки Подільського спеціального навчально-реабілітаційного соціально-економічного коледжу, про створення логістичних систем, про які розповів професор Микола Талавиря. завідувач кафедри економічної теорії НУБіП України. На конференції розглядався ряд й інших актуальних питань з маркетингу та логістики в аграрному секторі України.

 

     Щиро дякуємо всім учасникам конференції за ґрунтовну дискусію, сподіваємося на подальшу співпрацю на розвиток маркетингової діяльності в Україні!!!

 

Олена Нагорна, Алла Рябчик,
доценти кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook