Поєднати освіту з практикою – потреба сучасної системи підготовки фахівців з маркетингу

20 березня 2021 року
     Нова методика при викладанні та новий зміст навчання потребує набуття нашими студентами кваліфікованих конкурентних переваг на ринку праці та широкого спектру як теоретичних знань, так і практичних навичок. 
 

     Таку можливість надають підприємства-партнери кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі - лідери українського ринку в сфері комплексних IT рішень для Агропромислового комплексу ТОВ «АГРІАНАЛІТИКА» (AGRIANALYTICA LIMITED LIABILITY COMPANY (AGRIANALYTICA LLC)).      

    Команда експертів компанії реалізовує проект розбудови Агрофінансової екосистемної онлайн платформи «Кабінет Аграрія» та активно долучає студентів факультету аграрного менеджменту спеціальності 075 «Маркетинг». Студентка спеціальності Маркетинг поділилися своїм враженням від стажування в компанії АгріАналітика.
    Валентина Пономаренко, студентка факультету аграрного менеджменту спеціальності 075 «Маркетинг».

     Університетські знання стали для мене базою та першим кроком у розвитку, не тільки кар’єрному, а й особистісному. Я надзвичайно рада тому, що можу використовувати здобуту теорію на практиці. До того ж, у процесі стажування я поглянула на агросектор під новим кутом: сільське господарство - це не просто «обробив-виростив-продав», це складні логістичні процеси, для яких наразі характерна інноваційність та діджиталізація. Тому український АПК сьогодні потребує як професіоналів-агрономів чи фахівців ІТ, так і компетентних маркетологів.
     Зараз мова йде не тільки про традиційний маркетинг з його сталими законами й принципами, а й про Інтернет-маркетинг, просування у соціальних мережах, PR-заходи тощо. Правильно побудована комунікація між споживачем і брендом - це майже 90% успіху, і тут маркетинг виступає основним інструментом донесення інформації, формування задоволеності та лояльності. Загалом, саме проблема неналежного рівня комунікації, слабкого зв’язку між сільгоспвиробниками та іншими учасниками ринку виступає причиною уповільнення розвитку АПК в Україні.

    Проте, це питання вже має відповідь - Кабінет Аграрія. Дана платформа є комплексним рішенням проблеми доступу сільгоспвиробників до фінансування, ринків та знань, тобто виступає не тільки посередником у відносинах фермер-банк/постачальник, а й пропонує інтегровані продукти для успішного та ефективного ведення господарства. В свою чергу це сприяє розвитку малого та середнього фермерства в Україні, що є невід'ємною складовою розвитку економіки в цілому. Для мене, як для студентки, як для громадянки України, просто як для людини - брати участь у такому проєкті - безцінний досвід, який наразі дозволив мені зрозуміти своє місце в сфері, сформувати спектр практичних навичок та пройти перше випробування. На мою думку, агросектор - це сфера молодих та амбітних, сфера для тих, хто прагне створювати нове та рухатись вперед. Я вдячна університету, кафедрі за співпрацю з компанією АгріАналітика. Щиро раджу кожному, хто прочитає цю статтю дізнатися більше про компанію, спробувати себе у цій галузі та пройти стажування чи практику саме тут!»

     Богдана Оліфіренко, студентка факультету аграрного менеджменту спеціальності 075 «Маркетинг».
     "Якщо бути відвертою, то вступаючи до аграрного вишу, я мало що розуміла у цій сфері та за перші роки навчання також не повністю занурювалась у всі її тонкощі. Тепер, працюючи в компанії, де щодня дізнаюсь від фахівців своє справи та справжніх фермерів, як будується їхня діяльність, що їх турбує та які зміни у аграрному секторі країни, я дійсно хочу своєю роботою допомагати сільгоспвиробникам досягати висот на ринку. Чим і займається АгріАналітика. Адже фінансування для фермера завжди болюче питання, яке компанія допомагає вирішити і не важливо, скільки у нього землі - 1,5 га чи 1000 га, його цікавить ведення бухгалтерського обліку чи фінансування на 7,5 млн. без застави. Знання отримані в університеті допомагають розуміти тонкощі бізнесу, маркетингу та доводять на практиці що вибрана нами спеціальність є сучасною, креативною і затребуваною на ринку праці.
     Безмежно вдячна викладачам кафедри за отримані знання, безмежне терпіння, бажання навчити нас-студентів, всьому, що знадобиться нам на наших робочих місцях. Та дуже рада, що є такі компанії, як АгріАналітика, які дають студентам змогу всебічно розвиватися, досягати бажаних цілей, закріпляти теорію на практиці, адже як каже О. В. Суворов
«Теорія без практики мертва, а практика без теорії сліпа». 

Зі студентами спілкувалася Віолета Гераймович,
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі

Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook