Дуальна форма здобуття освіти: успіхи та проблеми першого року запровадження пілотного проєкту у закладах фахової передвищої освіти України

22 жовтня 2020 року

 

122 жовтня 2020 року у Науково-методичному центрі вищої та фахової передвищої освіти відбулась міжнародна науково-практична конференція «Дуальна форма здобуття освіти: успіхи та проблеми першого року запровадження пілотного проєкту у закладах фахової передвищої освіти України», у якій взяли участь викладачі циклової комісії спеціальних економічних дисциплін БУРДАШ Уляна, ТЕРНОВА ІринаДУДКА Уляна та ПРОЦИК Ольга.

234567

Від рівня професійної підготовки кадрів залежить конкурентноспроможність будь-якої держави на світовому ринку та якість життя її населення напряму. Одним із провідних світових лідерів у сфері підготовки кваліфікованих кадрів на сьогодні виступає Європейський Союз, який завдячує цьому дуальній системі професійної освіти і навчання.

Основне завдання упровадження елементів дуальної форми навчання – усунути основні недоліки традиційних форм і методів навчання майбутніх фахівців, подолати розрив між теорією і практикою, освітою й виробництвом, та підвищити якість підготовки кваліфікованих кадрів із урахуванням вимог роботодавців у рамках нових організаційно-відмінних форм навчання.

Під час конференції обговорювались проблеми, які виникали при впровадження підготовки фахівців за дуальною формою в закладах освіти (ДФЗО) – учасників пілотного проєкту; механізм упровадження підготовки фахівців у закладах вищої та фахової передвищої освіти України за ДФЗО; нормативно-правове забезпечення впровадження ДФЗО та його розбудова; яким бути навчально-методичному забезпеченню дуальної форми здобуття освіти; місце викладача і наставника у системі підготовки фахівців за ДФЗО; вимоги до здобувачів освіти, підприємств, залучених до підготовки фахівців; міжнародний досвід підготовки фахівців за дуальною формою тощо.

Розв’язання вище перелічених проблеми передбачається шляхом реалізації комплексу заходів з напрацювання моделей взаємовигідних відносин закладів вищої, передвищої та професійної (професійно-технічної) освіти та роботодавців, спрямованих на практичну підготовку здобувачів освіти до самостійної професійної діяльності та їх соціальну адаптацію у виробничих колективах, її нормативно-правове та організаційне забезпечення, проведення апробації, досліджень, доопрацювання моделей та її рекомендацій до широкого використання.

Голова циклової комісії
спеціальних економічних дисциплін Уляна Бурдаш
Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook