Навчання під час карантину

29 квітня 2020 року

 

1Дистанційне навчання дає можливість безпосереднього спілкування студентів з викладачем (онлайн), неперервного контролю якості засвоєних знань, здійснення індивідуального підходу в навчанні, адаптації навчального матеріалу до особистого темпу засвоєння кожним студентом. Навчання може відбуватися в будь-який зручній час, що дає змогу поєднувати його з роботою, виконуючи завдання за індивідуальними графіком і розкладом, з максимальною зручністю для всіх учасників освітнього процесу.

Успішність дистанційного навчання залежить від ефективної його організації, від керівництва самим процесом і майстерності викладачів, що приймають в ньому участь.

247

Необхідно відзначити, що при дистанційному навчанні значно збільшується доля самостійної роботи студента. Задача викладача координувати цю роботу, планувати і розробляти спеціальні завдання і рекомендації. Здійснити це  допоможуть зошити для самостійної роботи. При використанні дистанційних технологій увага переноситься на студента, а функція викладача – підтримати, скерувати, допомогти.

365

Студенти групи ЕкЕо-21М активно працюють з викладачами на платформах MOODLE та Classroom. Вони розуміють, що карантин-це не канікули, а плідна їхня праця. Всі з нетерпінням чекають закінчення карантину, бо живе спілкування, щирі усмішки одногрупників та привітне слово викладача не замінять ніякі технології.

Ганна П’ЄНТАК
Кураторка групи
Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook