Гуманітарно-педагогічний факультет традиційно провів «Школу молодого педагога»

11 вересня 2019 року
9 вересня на базі гуманітарно-педагогічного факультету відбувся організований кафедрою педагогіки уже традиційний для нашого університету науково-методичний семінар для викладачів, педагогічний стаж яких не перевищує трьох років.

Кожного разу, не є виключенням і поточний рік, аудиторія переповнена не лише молодими науково-педагогічними працівниками, а й досвідченими науковцями, які прагнуть долучитись до обговорення актуальних освітянських проблем та підвищити рівень своєї психолого-педагогічної майстерності у роботі з молодим поколінням. Це клопітка робота із самовдосконалення, тому саме ось такі майстер-класи та тренінги, полегшують роботу у подальшому професійному становленні молодих викладачів. Велика заслуга в цьому належить ректорові НУБіП України Станіславу Миколайовичу Ніколаєнко та деканові гуманітарно-педагогічного факультету Василю Дмитровичу Шинкаруку. З їх ініціативи семінар щорічно наповнюється актуальним змістом, адже кожна доповідь, озвучена в програмі, окреслює найбільш затребувані питання в галузі освіти, відповідаючи вимогам сучасного світу.

Відкрив семінар завідувач кафедри педагогіки Руслан Васильович Сопівник, який зазначив, що основним завданням закладу вищої освіти є підготовка не лише висококваліфікованого працівника, але гармонійно та всебічно розвиненої особистості, що забезпечуватиме успіх професійної реалізації.

Продовжив розмову проректор з навчальної і виховної роботи Сергій Миколайович Кваша, окресливши організаційні засади діяльності науково-педагогічних працівників. Зокрема, були обговорені основні вектори розвитку вищої освіти на сьогодні, а саме: ентузіазм та мотивація, де викладачі стають координаторами, направляючи студентів в онлайн- і офлайн-режимі; швидкість, з якою навчання йде в ногу з часом; доступність матеріалів в режимі реального часу; міждисциплінарний контент, що стирає жорсткі межі між виробництвом, бізнесом та іншими сферами, тому вимагає об’єднувати знання з різних сфер життя.

Також була акцентована увага на важливості вивчення НПП іноземних мов, задля підвищення своїх професійних компетенцій та відповідності вимогам діяльності закладів вищої освіти. НУБіП України піклується про реалізацію такої функції. З цією метою на базі гуманітарно-педагогічного факультету діє Центр вивчення іноземних мов, що пропонує курси вивчення більше десяти іноземних мов для підготовки до сертифікаційних екзаменів (сертифікат А1-С2), даючи можливість отримати гарні знання та підвищити рівень володіння іноземними мовами.

На завершення Сергій Миколайович процитував слова Брайана Герберта: «Здатність вчитися – це дар, вміння вчитися – це навичка, бажання вчитися – це ваш вибір». Університет повинен пишатися своїми випускниками, а студенти рівнятись до викладача-професіонала!

Наступним доповідачем була начальник навчально-методичного відділу Лариса Володимирівна Кліх, розповівши про організацію навчального процесу у закладах вищої освіти у світлі вимог законів України «Про освіту» та «Про вищу освіту». Найбільш жваве обговорення викликало питання акредитації ОПП спеціальностей нашого університету, зокрема Лариса Володимирівна зазначила, що основною вимогою у проходженні цієї процедури є вивчення думки студента. І тут нашій Альма-матер не потрібно хвилюватись, адже з ініціативи ректора університету Станіслава Миколайовича Ніколаєнко процес врахування побажань та думок студентської молоді почав реалізовуватись ще декілька років тому через анкетування та постійний діалог із молодим поколінням.

Підтримуючи доповідь проректора з навчальної і виховної роботи Сергія Миколайовича Квашу щодо сучасних вимог в освітньому середовищі закладу вищої освіти, доцент кафедри педагогіки, кандидат педагогічних наук Олександр Михайлович Прохорчук розкрив особливості практичного використання SMART-технологій під час проведення навчальних занять в аудиторії.

Цікавою для обговорення була доповідь кандидата психологічних наук, доцента кафедри психології Ірини Анатоліївни Мартинюк, яка на відповідних прикладах розповіла про можливість застосування п’ятиступеневої моделі самодопомоги практичної психології як методики викладання навчальної дисципліни.

Практичну складову реалізації виховної роботи в НУБіП України у доповіді «Реалізація ідей В. Сухомлинського в аспекті формування особистості студента в університеті» висвітлила доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки Оксана Вікторівна Васюк.

На завершення завідувач кафедри педагогіки Руслан Васильович Сопівник разом із колективом кафедри подякував за участь у семінарі усіх присутніх та побажав вдалого початку нового навчального року!

Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook