Студенти-маркетологи готові реалізовувати туристичний потенціал України
Днями відбувася захист проектів студентів 3 курсу з розробки шляхів реалізації туристичного потенціалу регіонів України, під керівництвом доцента кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Юлії Гальчинської. Ознайомитися з ідеями студентів завітав і декан факультету Анатолій Остапчук.
Під час виконання проектів студенти розробили туристичний продукт для регіонів України – Поділля та Черкащини. Молодь дослідила кон’юнктуру ринку, маркетингову цінову політику, розрахувала економічну ефективність даних напрямків. На основі отриманих даних було розроблено три маршрути: традиційний, екстремальний та скаутський. Додатково було розроблено соціальний бізнес-проект «Хата-мальованка» для Поділля України. Для презентації проектів було розроблено та виготовлено роздаткові матеріали – буклети, виготовлена унікальна книга та приклади сувенірної продукції. Для Черкащини студенти запропонувати варіант «зеленого туризму» - «ЕтноCity», який передбачає створення зелених садиб. Слоганами кампанії були визначені: Подорожуй крізь століття у реальному часі! Будь у центрі – відпочивай на Черкащині та Поділлі!
Тепер справа за малим – втілити маршрути в життя.
Ю. Гальчинська,
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі