Обговорення ОПП «Маркетинг» підготовки здобувачів вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг»

27 березня 2023 року

 

      22 березня 2023 року о 13.00 відбулася відкрита онлайн-зустріч зі стейкхолдерами освітньо-професійної програми (ОПП) щодо обговорення ОПП «Маркетинг» підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг». Через військові дії зустріч проходила в змішаному форматі: оф-лайн та он-лайн (використана була платформа Zoom).

     На зустрічі були присутні експерти:
  • Прокопенко Роман Андрійович - головний спеціаліст відділу цінової політики та регулювання цін департаменту промислової політики Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України;
  • Луцій Іван Олександрович - провідний бренд менеджер ТОВ «Баядера Логістік»;
  • Гераймович Володимир Петровичкерівник відділу експорту та міжнародної співпраці, лідера українського ринку в сфері комплексних IT рішень для Агропромислового комплексу, ТОВ «АГРІАНАЛІТИКА» (AGRIANALYTICA LIMITED LIABILITY COMPANY (AGRIANALYTICA LLC));
  • Россоха Володимир Васильович - д.е.н., професор, головний науковий співробітник відділу організації менеджменту, публічного управління та адміністрування Національного Наукового центру «Інститут аграрної економіки» НААН.

     Викладачі кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі - члени робочої групи:
  • Гераймович Віолета Леонтіївна, кандидат економічних наук, доцент кафедри кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, гарант освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.
  • Бабічева Олена Іванівнакандидат економічних наук доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі;
  • Нагорна Олена Вікторівнакандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі;
  • Вишнівська Богдана Вікторівнакандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі;
  • Остапенко Марина Сергіївна, здобувач вищої освіти першого (бакалаврського) рівня денної форми навчання спеціальності 075 Маркетинг (2 курс).
      Розпочав зустріч модератор Олександр Луційкандидат економічних наук, професор кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі; в.о. завідувача кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Національного університету біоресурсів і природокористування України, який привітав усіх присутніх та зазначив мету зустрічі. Коротко про мету та особливості освітньої програми «Маркетинг» розповіла Віолета Гераймович, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі. Доповідач звернула увагу на те, що програма орієнтована на базову професійну підготовку фахівців у сфері маркетингу, знання та навички яких мають відповідати вимогам сучасності.
Винесено на обговорення були обов’язкові та вибіркові освітні компоненти, доцільність їх включення у ОПП та їх змістове наповнення. Під час обговорення експерти наголосили на логічній побудові ОПП першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, їх важливості, проте звернули увагу на необхідність осучаснення освітніх компонентів ОПП. Іван Луцій (провідний бренд менеджер ТОВ «Баядера Логістік») зробив акцент на більш практичному направленні ОПП. Експерт позитивно оцінив пропоновані зміни, які, на його думку, важливі для фаху маркетолога. Також позитивно оцінено експертами запровадження дисциплін, на яких опановуються навички критичного та креативного мислення. Володимир Гераймович (керівник відділу експорту та міжнародної співпраці ТОВ «АГРІАНАЛІТИКА» (AGRIANALYTICA LIMITED LIABILITY COMPANY (AGRIANALYTICA LLC) згодився з думкою попереднього експерта щодо достатності годин для фахового маркетолога.

     На думку експерта Россохи Володимира Васильовича (д.е.н., професор, головний науковий співробітник відділу організації менеджменту, публічного управління та адміністрування Національного Наукового центру «Інститут аграрної економіки» НААН) важливо також отримати знання щодо вивчення психології поведінки споживача, моделей поведінки клієнтів, що є важливим в стратегії продажів. Щодо доцільності та поглибленого вивчення англійської мови експерт зауважив, що потрібно вивчати саме фахову мову, яка потрібна у подальшій роботі.
     Здобувач освіти, Марина Остапенко, повністю погодилися з експертами щодо необхідних змін. Студентка зазначила, що з позиції здобувачів освіти бажано запроваджувати фахові дисципліни вже з першого курсу, мати можливість занурюватися у фах.
     Після обговорення ОПП «Маркетинг» першого рівня вищої освіти Олександр Луцій, кандидат економічних наук, професор кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі; в.о. завідувача кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Національного університету біоресурсів і природокористування України підбив підсумок дискусії та наголосив про перспективність вдосконалення програми за результатами обговорення з експертами – стейкхолдерами та власного бачення майбутнього кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Національного університету біоресурсів і природокористування України
     Підсумовуючи результати обговорення Віолета Гераймович озвучила вироблені спільні пропозиції щодо підвищення якості підготовки майбутніх фахівців за спеціальністю 075 «Маркетинг», які будуть покладені в основу удосконалення ОПП першого (бакалаврського) рівня освіти та навчального плану.
 

Олена Барилович

доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook