Кафедра ТІДП апробувала здачу підсумкового заліку на платформі Classroom!
Карантин, воєнний час – це виклики сьогодення, які вчать швидко адаптуватися до нових умов, щоб забезпечити якісне і, найголовніше, комфортне навчання наших студентів. Комфортне? Саме так! Адже блекаути – планові, а останнім часом і позапланові, просто безжальні до учасників освітнього процесу. А тут ще й чергова заліково-екзаменаційна сесія 2022/2023 н.р. І кафедра теорії та історії держави і права знову це зробила – ризикнула!
Ми провели підсумковий залік з навчальної дисципліни «Теорія держави і права» згідно розкладу, без зайвих додаткових спроб (окрім, співбесіди при бажанні студентства) і без нервової напруги, яку викликає несподіване відключення електроенергії, скориставшись цифровим інструментом від Google - Classroom.
Так, для викладача, Elearn зручніше для проведення атестації, оскільки сам порахує бали. А ось тут довелося зробити це вручну як у старі добрі часи! Але це все меркне, особливо, коли читаєш такі студентські враження.
Всеволод Уланський: «Я вважаю що робота в классрум дуже сильно допомогла у написанні заліку багатьом студентам, у тому числі і мені. У мить, коли я писав залік, мені аварійно було відключено світло, а классрум, який був на моєму телефоні, мені дуже допоміг у його написанні. Завдання яке потрібно було виконати, було на платформі у вільному від інтернету доступі та на листочку я спокійно, без паніки писав залікові відповіді. Після того, коли мені було надано світло, я також спокійно його здав. Тому, для мене классрум це надійна резервна платформа, яка надала змогу у спокійній обстановці написати мій перший студентський залік».
Вероніка Бондарчук: «Ідея здачі заліку в classroom неймовірно сподобалась студентам, тому що це було найкращим виходом із ситуації, що склалася з відключенням електрики. Здача заліку в classroom було найкращим рішенням, оскільки він працює завжди та не залежить від електропостачання, а прикріплювання самого файлу є зручнішим, ніж на elearn. В цілому залік в такому форматі залишив після себе лише позитивні враження, при здачі не виникало жодних проблем».
Валерія Москальова: «На мою думку, складати залік саме в классрумі - це було найоптимальнішим та найзручнішим варіантом, зважаючи на обставини сьогодення. Це дало змогу на час заліку бути незалежною від електропостачання, ми були впевнені в тому, що зможемо дати відповідь на кожне запитання, не боятись того, що зараз вимкнуть напругу, або ж ельорн знову захоче «відпочити». Я дуже вдячна пані Вірі за те, що вона взяла до уваги проблеми, з якими ми зараз стикаємося, створивши нам всі потрібні умови для повноцінного написання заліку».
Назар Порохнюк: «Робота в Google Classroom була комфортнішою, так як не було хвилювання, що в любу мить наша освітня платформа elearn може перестати працювати. Єдині проблеми, які могли виникнути у студента, це відсутність світла, чи інтернету. Але це не дуже й хвилювало, адже не треба було починати його писати заново».
Артур Безкостенко: «Залік проходив чудово. Платформа класрум дуже виручила нас. Розібратися, де що є, було дуже легко. І на відміну від ельорну здавати готове завдання набагато легше. Також мені не доводилося боятися, що сайт вимкнеться і все доведеться проходити заново, адже класрум не залежить від світла».
Валерія Солоха: «Платформа Classroom завжди була для мене дуже зручною і вдалою ще з часів навчання в школі. Під час тяжкого переходу на дистанційне навчання, саме ця програма допомагала нам максимально легко і швидко зорієнтуватися у просторі. Вона продовжує бути актуальною і до сьогодні. Платформа показує що на ній можуть працювати як школярі, так і студенти. Наш залік з фундаментальної дисципліни «Теорія держави і права» відбувався саме на ній. І що не менш важливо, у таких скрутний час і нестабільне електропостачання, платформа продовжувала працювати та забезпечила нам достатні умови для проведення і здачі наших залікових завдань. Якщо оцінювати платформу за 10-бальною шкалою, то тут без жодних альтернатив - 10/10».
Карина Комар: «Розпочавши студентський рік у дистанційному форматі , мені пообіцяли , що кожен вчитель буде виходити на зв’язок, вести лекцію з аудиторії онлайн . Так, багато вчителів, віднеслися до цього відповідально, і виходили на зв‘язок стабільно , але були й такі, котрі за місяць очного навчання, не виявили бажання познайомитися зі мною. Згодом, мій університет повністю перейшов у дистанційний формат. Відверто, я зраділа, оскільки змогла познайомитися зі своїми одногрупниками та усіма викладачами. Наразі, складний період у кожного з нас і дистанційне навчання для усіх студентів дає можливість спілкуватися з однолітками, а факультету забезпечити підготовку майбутніх спеціалістів, які будуть підіймати країну».
Даніїл Ржевський: «Пройшовши немалий шлях першокурсника, ми перейшли до першої сесії. Передт екзаменами треба було здати заліковий тест з предмета «Теорія держава і права», але виникла одна проблема – відключення веб-порталу «ELearn». Тому, наша викладачка вирішила полегшити роботу для усіх і створила курс в «Classroom». Хочу сказати, що завдяки такому рішенню, я зміг написати тест без усіляких проблем, без думок про те, що зараз все відключиться та доведеться писати тест спочатку. На мою думку, в такий нелегкий час повинна бути така резервна система, як Classroom, тому що саме вона у найвідповідальніший момент зможе урятувати велику кількість робіт, часу, а також наших нервів».
Павло Горбик: «Заліковий контроль з теорії держави і права, ми писали на платформі “Classroom”, по тій причині, що “Eleаrn”, на якому ми здаємо усі роботи, зараз під час відключень світла не може забезпечувати своє ефективне та стабільне функціонування. Тому нам було запропоновано здати залік на платформі “Classroom”, до якого є вільний доступ навіть тоді, коли немає зв‘язку. Це допомогло нам, вкого були проблеми зі зв’язком, написати залік, а вже, коли було відновлено постачання інтернету, нам залишилося тільки відправити свою роботу на перевірку. Платформа “Classroom” проявила себе, як стабільна резервна платформа, для здачі важливих робіт»
Мирослава Павліченко: «Залік відбувся дуже зручно, ми користувались програмою яку вже дуже добре знаємо, мені це було в «+», бо не було світла. Вдячна за розуміння ситуації пані Вірі, зручне виконання та швидку перевірку робіт».
Дякую за теплі слова, зичу успішної здачі екзаменів і до зустрічі в наступному семестрі 2022/2023 н.р.
P.S. За бажанням можемо зустрічатися і спілкуватися і до початку сесії. Наприклад, переглянути яку-небудь кінострічку, обговорити прочитану книжку, послухати музику, попрацювати над тезами, просто поділитися своїми враженнями та емоціями!
Віра Качур,
викладачка навчальної дисципліни «Теорія держави і права. Частина 1»