Математична вікторина

23 травня 2022 року

 

1Серед усіх наук,
що відкривають людству шлях до пізнання законів природи,
наймогутніша, найвеличніша наука - математика.
С. Ковалевська

20 травня в групі М-11М викладачкою циклової комісії фізико-математичних дисциплін та інформаційних технологій Ганною ВОВК проведено інтерактивне заняття з математики із застосуванням дидактичної гри.

Інтерактивні методи навчання — це спосіб взаємодії усіх учасників навчально-виховного процесу, під час якого слухачі перестають грати пасивну роль і активно долучаються до роботи.

Інтерактивні технології навчання роблять освітній процес більш цікавим та ефективним.

2

Використання дидактичної гри у поєднанні з іншими методами навчання є одним з ефективних шляхів активізації навчальної діяльності студентів, оскільки дозволяє: підвищити інтерес студентів до навчання, рівень сформованості пізнавального інтересу, загальний рівень групової згуртованості.

Студенти групи показали себе активними учасниками математичної вікторини. Найбільшу кількість балів набрали: Коломійченко Руслан, Питуля Микола та Мацьків Сергій.

345678

Важливим є те, що під час навчальної гри відбувається багаторазове повторення матеріалу в різноманітних формах. Гра стимулює інтелектуальну діяльність здобувачів освіти, вчить прогнозувати, досліджувати та перевіряти правильність прийнятих рішень і висунутих гіпотез, виховує культуру спілкування, формує вміння працювати в колективі.

Ольга ЯКИМОВИЧ,
голова циклової комісії фізико-математичних
дисциплін та інформаційних технологій
Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook