Олена Спільник: завдяки навчанню в НУБіП моя професійна діяльність вийшла на новий рівень

26 січня 2022 року
     Олена Спільник викладає агрономічні дисципліни у Олександрійському аграрному фаховому коледжі Білоцерківського НАУ і паралельно навчається на стаціонарі гуманітарно-педагогічного факультету за освітньо-професійною програмою «Педагогіка вищої школи» (спеціальність «Освітні, педагогічні науки»). Наша розмова – про причини такого її вибору.

  • Тож чому вирішили здобути цю освіту?

     — Все просто. Маючи першу вищу освіту за спеціальністю «Агрономія», почала працювати у аграрному коледжі рідного міста Олександрія, котрий користується попитом серед випускників училищ та шкіл. А почавши свою педагогічну діяльність, зрозуміла: маю потребу в отриманні саме педагогічної освіти. Бракувало знань з методики проведення занять, щодня виникало багато питань на кшталт «Як це робити?», «Що треба для цього?» та ситуацій, які потребували професійних педагогічних знань. І ще один суттєвий аргумент знову прийти до аудиторії як студентка: вища педагогічна освіта дає право викладати.

  • А чому обрали НУБіП?

     — Тут зіграло роль кілька факторів. По-перше, поїздка із групою наших студентів, яких запросили на екскурсію до університету та на сільськогосподарську виставку «AgroExpo». По-друге, спілкування з викладачами НУБіП. Екскурсію для моїх підопічних вела викладач кафедри педагогіки Лідія Чередник, після знайомства з якою ми стали друзями і вже саме вона супроводжувала всі організаційні моменти мого вступу. До речі, наразі ми створили вайбер-групу для спілкування з майбутніми студентами – здобувачами освіти нашого коледжу, де Лідія Миколаївна ділиться новинами із життя університету, знайомить зацікавлених із правилами вступу до університету та просто відповідає на різноманітні питання.

  • Як поєднуєте навчання з роботою і чи застосовуєте нові набуті знання на практиці?

     — Не буду лукавити: поєднувати навчання в університеті та викладання в коледжі складно. Адже це подвійне навантаження: ти і викладач, ти і студент. Та в сучасних умовах, коли частина занять проходить дистанційно, маю таку можливість. Намагаюсь відвідувати заняття максимально, бо саме заради нових знань і вступила до університету. Вдячна викладачам за розуміння, підтримку, терплячість, готовність іти на контакт і надавати пояснення та відповіді на питання, рекомендації та поради у будь-який час, а не тільки на заняттях.
     А набуті знання та навички застосовую у професійній діяльності щодня, що значно покращило ефективність мого викладання. Вже розробляю методичні матеріали під керівництвом колег з НУБіП. І навіть обговорювала з викладачами кафедри педагогіки робочі програми з окремих дисциплін.

  • Які маєте вподобання?

     — Свої вподобання тісно поєдную із педагогічною діяльністю. Найбільше подобається садовий дизайн, з основами якого залюбки знайомлю здобувачів освіти у період навчальної практики «Озеленювач». Займаюся рукоділлям – вишивкою бісером та хрестиком, веду і відповідний гурток – «Акценти рукоділля». Організувала спеціальний гурток з технологій виробництва і переробки продукції рослинництва, що спочатку реалізував свої завдання у форматі простих тематичних зустрічей із студентами раз на тиждень, а нині веде активну наукову діяльність. Завдяки підтримці адміністрації коледжу ці гуртки активно відвідують студенти і навіть колеги-педагоги.
     І взагалі, завдяки навчанню у НУБіП моя професійна діяльність вийшла на новий рівень.


Розмовляла Ірина Кушніренко
 

Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook