Участь студентів спеціальності «Маркетинг» у ІІ Міжнародній науковій студентській конференції «Молодь і науковий прогрес у соціально-економічному та освітньому просторі суспільства»
На сьогоднішній день складовою освітнього процесу є наукова діяльність, яка слугує інструментом інтеграції наукової, навчальної та виробничої діяльності у системі вищої освіти. Наукова робота студентів є невід’ємною складовою навчального процесу кафедри маркетину та міжнародної торгівлі, тому студенти спеціальності «Маркетинг» приймають активну участь в наукових заходах та розвивають свої творчі здібності, здобувають необхідні навички проведення самостійного наукового процесу, оволодівають сучасними методами науково-дослідної роботи.
Яскравим прикладом наукової роботи студентів спеціальності «Маркетинг» є їх участь у ІІ Міжнародній науковій студентській конференції «Молодь і науковий прогрес у соціально-економічному та освітньому просторі суспільства», яка проходила 12-13 листопада 2020 р. в м. Кам’янець-Подільський та залучила до свого заходу більш ніж 100 учасників.
Під час пленарного засідання було представлено декілька доповідей, які розкривали сутність розвитку суспільства та особистості в умовах глобалізації, проблему кіберсоціалізації та соціальної активності. Зокрема у пленарному засіданні представляючи результати свого дослідження під керівництвом к.е.н., доцента кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Гераймович Віолети Леонтіївни взяла участь студентка третього курсу спеціальності «Маркетинг» факультету аграрного менеджменту Валентина Пономаренко із доповіддю на тему «Діджитал-маркетинг в еру покоління Z». Доповідь була дуже змістовною та цікавою аудиторії. В результаті пройшла цікава дискусія по темі доповідді.
Руслан Буряк
Яскравим прикладом наукової роботи студентів спеціальності «Маркетинг» є їх участь у ІІ Міжнародній науковій студентській конференції «Молодь і науковий прогрес у соціально-економічному та освітньому просторі суспільства», яка проходила 12-13 листопада 2020 р. в м. Кам’янець-Подільський та залучила до свого заходу більш ніж 100 учасників.



Руслан Буряк
завідувач кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі