НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ В МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ - тема наукової дискусії студентського гуртка "Маркетинг"
Сьогодні достатньо складно задовольнити найвибагливіші потреби споживачів у сучасних умовах, тому компанії мають випереджати своїх конкурентів у пошуку і формуванні споживчих уподобань. Актуальним стає не лише використання маркетингових досліджень у діяльності аграрних підприємств, а й передбачення і аналіз майбутніх тенденцій і трендів, що, своєю чергою, встановлює коло завдань, які вирішуватиме саме кулхантинг.
Учасники, під час обговорення теми відзначили актуальність поданого матеріалу для майбутніх фахівців з маркетингу, його сучасність та інноваційність.

Учасники, під час обговорення теми відзначили актуальність поданого матеріалу для майбутніх фахівців з маркетингу, його сучасність та інноваційність.
Дякуємо за цікаво проведений час!!!
Гліб Каленченко
член студентського наукового гуртка "Маркетинг"