Маркетологи НУБіП України – переможці ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності "Маркетинг"
Згідно з Наказом Міністерства освіти і науки України № 1313 від 28.11.2018 р. в Одеському національному політехнічному університеті 4-5 квітня 2019 р. відбувся ІІ етап Всеукраїнської студентської олімпіади вищих навчальних закладів III–IV рівнів акредитації зі спеціальності «Маркетинг».
Національний університет біоресурсів і природокористування України цього року представляли студенти кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі: Половко Сергій Сергійович, Полотняк Борис Васильович – студенти ОС «Бакалавр» та Галінська Анастасія Сергіївна – студентка ОС «Магістр». З науково-педагогічних працівників кафедри супроводжувала студентів кандидат економічних наук, доцент Рябчик Алла Володимирівна, яка сумлінно готувала їх до олімпіади. Алла Володимирівна також стала активним учасником круглого столу «Новітні методики викладання маркетингу», який проходив в рамках Олімпіади.
5 квітня на урочистому закритті ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з маркетингу переможців вітали члени журі, нагородивши їх дипломами та книгами з маркетингу.
в.о. завідувача кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі
Національний університет біоресурсів і природокористування України цього року представляли студенти кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі: Половко Сергій Сергійович, Полотняк Борис Васильович – студенти ОС «Бакалавр» та Галінська Анастасія Сергіївна – студентка ОС «Магістр». З науково-педагогічних працівників кафедри супроводжувала студентів кандидат економічних наук, доцент Рябчик Алла Володимирівна, яка сумлінно готувала їх до олімпіади. Алла Володимирівна також стала активним учасником круглого столу «Новітні методики викладання маркетингу», який проходив в рамках Олімпіади.

5 квітня на урочистому закритті ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з маркетингу переможців вітали члени журі, нагородивши їх дипломами та книгами з маркетингу.

Щиро дякуємо організаторам Олімпіади за гостинний прийом і сподіваємося на подальшу плідну співпрацю.
Руслан Буряк
в.о. завідувача кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі