Інформаційний буклет для університету - практика розробки
Практичне заняття з розробки інформаційних буклетів для університету стало цінним досвідом для студентів освітньої програми D5 Маркетинг. Доктор економічних наук, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі НУБіП України Олена Германівна Головніна разом зі студенткою 4 курсу 3 групи факультету аграрного менеджменту Євгенією Ткач виконали спільний практичний проєкт у межах вивчення навчальних дисциплін Маркетингові дослідження та Маркетинговий аналіз.
У результаті опанування теоретичного матеріалу та його практичного застосування студентка розробила університетський профорієнтаційний буклет, який може бути використаний як роздатковий інформаційний матеріал для майбутніх абітурієнтів НУБіП України. Створений продукт має практичну цінність і сприятиме популяризації університету серед вступників.
Застосування практичних навичок під час навчання є однією з ключових складових формування професійної компетентності майбутнього маркетолога. Освітня програма D5 Маркетинг забезпечує студентам можливість застосовувати отримані теоретичні знання на реальних кейсах, що підвищує якість підготовки, мотивує студентів до творчої роботи та сприяє їхній активній участі у навчальному процесі.