🔍 Гурток "Маркетинг" провів планове засідання: нові ідеї та плани на майбутнє


6 жовтня 2025 року відбулося чергове засідання наукового гуртка "Маркетинг" при кафедрі маркетингу та міжнародної торгівлі НУБіП України. Зустріч зібрала найактивніших студентів, готових до генерування нових ідей та плідної роботи.

Атмосфера засідання була творчою та діловою. Учасники обговорили низку важливих питань, що стосуються як поточної наукової роботи, так і майбутніх проєктів гуртка.

Ключові пункти порядку денного:

  1. Обговорення актуальних трендів маркетингу: Студенти поділилися результатами власних досліджень та спостережень за сучасними тенденціями у сфері контент-маркетингу.
  2. Розгляд наукових робіт: Єсенія ШАМА представила проміжні результати своєї курсової роботи на тему “Сегментування ринку та позиціювання товару на ринку”. Відбулася жвава дискусія, під час якої автор отримав цінні поради та рекомендації.
  3. Планування майбутніх заходів: Учасники обговорили план роботи гуртка на найближчий час.
  4. Організаційні питання: Було розподілено обов'язки між членами гуртка для реалізації запланованих ініціатив.

Засідання вкотре довело, що науковий гурток "Маркетинг" є ефективною платформою для професійного розвитку, обміну досвідом та поглиблення знань. Гуртківці продовжують активно працювати над власними дослідженнями та готуються до нових звершень.


Віолета ГЕРАЙМОВИЧ,
кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі.

Єгор БУГРИМ,
здобувач першого (бакалаврського) рівня,
член гуртка маркетинг.