«Поведінка споживачів, як фактор формування товарної політики підприємства» - тема відкритої лекції асистента Корнійчука Тимофія Андрійовича

13 листопада 2025 року відбудеться відкрита лекція асистента кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Корнійчука Тимофія Андрійовича з дисципліни «Маркетингова товарна політика з основами товарознавства» на тему: «Поведінка споживачів, як фактор формування товарної політики підприємства (Consumer behavior as a factor in forming a company’s product policy)».

Запрошуються всі бажаючі: НУБіП України, навчальний корпус № 10, аудиторія 230, 2 пара.

13 листопада 2025 року
Формат:
Очна
Місце проведення:
НУБіП України, навчальний корпус №10, аудиторія 230

Тимофій КОРНІЙЧУК,
асистент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі