Олена Четверик «Ціна – одна із головних складових бізнес-процесів»: відкрита лекція з дисципліни «Маркетингове ціноутворення» увінчалася успіхом
У ході проведення лекції студентами було визначено сутність та значення ціни у діяльності вітчизняних підприємств. У ході лекції було розглянуто основні складові ціни та умови їх формування; розглянуто основні види витрат, які формують статті калькуляції за умов розрахунку цін на товари та послуги; принципи формування цін.


Зацікавленість у студентів викликало питання лекції, яке стосувалося класифікації та видів цін, які використовують вітчизняні підприємства. Весь наведений матеріал, який був наведений у лекції, унаочнений прикладами підприємств з продукцією яких зустрічаються студенти у повсякденному житті.


Лекційне заняття було проведено згідно вимог: розміщення оголошення на сайт кафедри (можна ознайомитися за посиланням https://nubip.edu.ua/node/80500). Завідувачем кафедри Русланом Івановичем Буряком, заслуженим економістом України Олександром Юхимовичем Єрмаковим та професорсько-викладацьким складом кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі зазначено, що лекція була прочитана на високому рівні із застосуванням сучасних методик та технічних засобів, була позитивно оцінена як співробітниками, так і студентами факультету.
Лариса Карпенкостарший викладач кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі