Навчальна практика студентів-маркетологів: знайомимося з практикою веб-дизайну
Сучасні умови розвитку економіки України потребують подальшого вдосконалення теоретичної і практичної підготовки фахівців з маркетингу. У відповідності до затвердженого стандарту освіти з маркетингу метою підготовки маркетолога є формування фахівця з таких напрямів як дослідження ринку й споживачів, їх запитів та вимог, конкурентів, каналів розподілу, координації формування товарного асортименту, розрахунку та встановлення цін, організації діяльності підприємств задля задоволення потреб споживачів і одержання необхідних прибутків. Найважливішою складовою підготовки фахівців є практика студентів, яка передбачає поетапне і послідовне набуття ними потрібного обсягу професійних знань, умінь та практичних навичок у галузі планово-економічної, маркетингової, організаційно-управлінської, комерційної, рекламної та інших видів діяльності підприємства. Першоетапним видом практичного навчання маркетологів є саме навчальна практика, яка направлена на формування у студентів аналітичних вмінь та здібностей у організації та проведенні маркетингового аналізу і визначенні пріоритетних напрямів подальшого розвитку.
У рамках зустрічі Юлія ознайомила студентів із основними напрямами своєї роботи, які включають роботу веб-дизайнера на фрілансі, співпрацю з рекламним агентствами та менторство. У рамках зустрічі студенти дізналися про особливості організації роботи вед-дизайнера як в структурі компанії, так і на фрілансі, наголосила на важливість наявності власного портфоліо, яке повинен мати кожен маркетолог, наполегливості та бажанні вчитися і рости щохвилини, і звичайно, бути готовим працювати у режимі 24/7 для досягнення результату.
Важливою складовою роботи веб-дизайнера є співпраця з клієнтами, в тому числі закордонними, яка будується на детальному їх аналізі і складанні профілю замовника, у проведенні яких допомагають отримані знання з університету.
Не менш важливою складовою виконання замовлень є знання іноземних мов, як мінімум – англійської, адже досить багато клієнтів в українських дизайнерів це саме клієнти зі США, Канади та Європи; обговорення термінів виконання замовлення та етапності внесення виправлень; цінова політика замовлення, яка на сьогоднішній день формується з урахуванням як рейтингу веб-дизайнера, так і кон’юнктури ринку.
На зустрічі також були присутні завідувач кафедри, професор Валерій Михайлович Бондаренко, який взяв активну участь в обговоренні, навів приклади роботи професійних маркетологів які працюють саме з веб-дизайном, наголосив про важливість знань і вмінь з веб-дизайну саме для маркетолога, подякував Юлії за приділену увагу до студентства та співпрацю з кафедрою.
керівник навчальної практики, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі






На зустрічі також були присутні завідувач кафедри, професор Валерій Михайлович Бондаренко, який взяв активну участь в обговоренні, навів приклади роботи професійних маркетологів які працюють саме з веб-дизайном, наголосив про важливість знань і вмінь з веб-дизайну саме для маркетолога, подякував Юлії за приділену увагу до студентства та співпрацю з кафедрою.

Щиро дякуємо Юлії за цікаву та пізнавальну інформацію, бажаємо гарних клієнтів, професійного росту, сили для втілення всіх ідей і сподіваємося на подальшу співпрацю !!!
Олена Нагорнакерівник навчальної практики, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі