Забезпечення якісного освітнього процесу – основне питання наради із завідувачами кафедр факультету

February 9, 2021

   09 лютого 2021 року відбулося щотижневе засідання завідувачів кафедр факультету аграрного менеджменту. Розпочинаючи нараду декан факультету Анатолій Остапчук наголосив на тому, що згідно наказу ректора Станіслава Ніколаєнка від 29.01.2021 р. №64 «Про затвердження графіка освітнього процесу на 2 семестр 2020-2021 навчального року в умовах карантинних обмежень» студенти 1 курсу освітнього ступеня «Бакалавр» та 1 року освітнього ступеня «Магістр» з 08 лютого 2021 року продовжили своє навчання у комбінованому форматі, при якому лекційні заняття організовані дистанційно, практичні – очно в аудиторії. 

   За результатами перевірки відвідуваності занять встановлено, що студенти організовано приступили до очного навчання. Виконуючи доручення ректора Станіслава Ніколаєнка, маємо забезпечити 100 % залучення студентів до освітнього процесу згідно встановленого розкладу занять, за винятком наявності підтвердженої поважної причини або оформленого узгодженого індивідуального графіку навчання. Також, декан сконцентрував увагу завідувачів на організації якісного дистанційного навчання студентів 2-4 курсів. Відповідальність про відвідуваність занять покладена на гаранта освітньої програми, завідувачів кафедрами, НПП, наставників академічних груп, які зобов’язані щодня з’ясовувати  причини відсутності студентів на заняттях, своєчасно інформувати про них деканат факультету.
   Було закцентовано увагу завідувачів кафедрами на необхідності  моніторингу за станом здоров’я персоналу кафедр та студентів, обов’язковому інформуванню адміністрацію факультету про виявлені випадки короновірусних  захворювань.
   Для якісної організації навчання актуальними залишаються питання завершення наповнення навчально-інформаційного порталу електронними навчальними курсами як основного місця дистанційного навчання студентів та забезпечення готовності навчальних лабораторій, комп’ютерної та мультимедійної техніки для проведення навчальних занять. Декан факультету дав доручення Миколі Талавирі, завідувачу кафедрою економічної теорії та Руслану Буряку, завідувачу кафедрою маркетингу та міжнародної торгівлі встановити наявне обладнання та підготувати до відкриття новий комп’ютерний клас.
   На факультеті ведеться активна навчальна, наукова, виховна та інші види робіт, які обов’язково мають бути висвітлені на офіційному сайті факультету, особливу увагу слід приділяти англомовній версії, оскільки значна кількість іноземних студентів цікавляться можливістю отримувати навчання за спеціальностями факультету.
 
   Наступне питання – проведення профорієнтаційної роботи серед випускників шкіл, організована студентами старших курсів, які навчаються дистанційно та мають можливість провести популяризацію університету та факультету серед старшокурсників у школах, в яких навчались самі.  Також, адміністрацією факультету та НПП кафедри менеджменту ім. Й.С. Завадського  ведуться переговори з керівництвом відокремлених підрозділів НУБіП України про повне сприяння в організації он-лайн зустрічей за участю випускників коледжів та їх батьків.
   Заступник декана Людмила Гречанюк наголосила на необхідності ліквідації заборгованостей студентами за результатами здачі екзаменаційної  сесії 1 семестру 2020-2021 н.р., щоденної звітності викладачів, які забезпечують викладання відповідних дисциплін у весняному семестрі, про активність студентів на заняттях.
   Заступник декана Лариса Карпенко  анонсувала початок начиток на державний екзамен  студентам бакалаврату заочної форми навчання та про подачу завідувачами кафедр кандидатур до складу екзаменаційної комісії. 
 
Людмила Гречанюк, заступник декана 
факультету аграрного менеджменту
Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook