Ірина Ткаченко і Вікторія Мацола здобули 2 командне місце у ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади з дисципліни «Педагогіка»

25 квітня 2019 року

17-18 квітня 2019 р. відбувся ІІ етап Всеукраїнської студентської олімпіади із навчальної дисципліни «Педагогіка» серед студентів вищих навчальних закладів непедагогічного профілю, що вже третій рік поспіль проводився на базі Національного університету «Львівська політехніка».

НУБіП України, гуманітарно-педагогічний факультет успішно представила команда студентів у складі Ірини Ткаченко, студентки 1 року навчання спеціальності «Освітні, педагогічні науки» (освітня програма «Педагогіка вищої школи») та Вікторії Мацоли, студентки 3 курсу напряму підготовки «Соціальна робота».

У цьому році поборотися за призові місця до Львова приїхали не тільки майбутні бакалаври, а й магістранти. Тож усіх учасників олімпіади (яких було 39) організатори розділили на дві групи, які змагалися окремо: до групи бакалаврів увійшло 28 студентів, до групи магістрів – 11 учасників. Нагадаємо, що у минулому році взяти участь у олімпіаді виявили бажання всього 18 учасників. Тому перед нашими студентами постало складніше завдання.

Наші вихованки конкурували з представниками Національного університету «Львівська політехніка», Української інженерно-педагогічної академії (м. Харків), Національної металургійної академії України (м. Дніпро), Вінницького національного аграрного університету, Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, Придніпровської державної академії фізичної культури і спорту (м. Дніпро), Харківського національного університету Повітряних Сил Імені Івана Кожедуба, Вінницького національного технічного університету, Академії сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного (м. Львів), Львівського державного університету фізичної культури імені Івана Боберського, Луцького національного технічного університету, Київського національного університету будівництва і архітектури.

Перед від’їздом до Львова Ірина і Вікторія наполегливо готувались до двох турів олімпіади. Допомагали їм у цьому науково-педагогічні працівники кафедри педагогіки Сопівник Руслан Васильович і Маценко Леся Миколаївна.

Олімпіада проходила у два тури. І тур (теоретичний) полягав у розв’язанні тестових завдань трьох рівнів складності з автоматичною перевіркою. Роботи шифрувалися та перевірялися працівниками Центру тестування і діагностики знань Львівської політехніки. У першому турі можна було набрати 80 балів. Готуючись до 1 туру, наші студенти повторювали питання із загальної педагогіки, історії педагогіки, інноваційних технологій навчання і виховання, теорії освіти і навчання, теорії виховання, організації педагогічного дослідження.

ІІ тур (практичний) полягав у самопрезентації учасників та демонстрації творчого домашнього завдання – презентації на тему «Нові технології в новій школі», яка оцінювалась у 20 балів.

Для учасників найцікавішою і достатньо непростою виявилась саме підготовка до 2 туру олімпіади, в рамках якого потрібно було проявити себе, показати свою педагогічну майстерність, розкривши запропоновану тему. Така тема була обрана організаційним комітетом олімпіади не випадково, адже саме у 2018-2019 навчальному році розпочалося впровадження реформи загальної середньої освіти під назвою «Нова українська школа». Це реформа початкової школи, яку зараз реалізовує Міністерство освіти і науки спільно з сотнями вчителів і управлінців з освіти по всій Україні. Нова українська школа – це освіта нових сенсів, дитиноцентризму і поваги до кожної дитини, це цікава, практикоорієнтована, безпечна і дружня до дитини школа. А для батьків вона – відкрита, чесна і націлена на співпрацю.

Отож, студентки НУБіП розкрили дану тему оригінально, їх презентації і виступи суттєво відрізнялися від інших учасників олімпіади. Так, презентація Ірини (до речі єдиної із 38 учасників) була виконана у програмі Prezi, обидві учасниці не тільки проаналізували використання у новій українській школі новітніх технологій навчання, а й запропонували для використання у початковій, середній та старшій школі ряду новинок, наприклад QR–кодів для роботи із старшокласниками, міні-лабораторій для уроків хімії, елементів гри Майнкрафт для навчання учнів початкових класів.

Члени журі оцінювали даний тур за такими критеріями: структура, змістове наповнення виступу та категоріальний апарат, відповідність виступу темі завдання, науковість презентованої інформації, якість презентації, відповіді на запитання членів журі. Максимальна кількість балів – 20.

Звичайно, Ірина Ткаченко наполегливо працювала над домашнім завданням і розраховувала на хороший результат, але якою була наша радість, коли під оплески аудиторії всі члени журі підняли таблички з цифрою «20»! До речі, вона єдина отримала максимально високу оцінку у 2 турі. Високу оцінку отримала і Вікторія Мацола, що дало можливість нашій команді стати однією з кращих.

Наші студентки помітно вирізнялась з-поміж інших своєю педагогічною компетентністю, майстерністю, артистизмом, емоційністю, креативних підходом до вирішення поставленого завдання під час 2 туру.

Це звісно позначилось на результаті. Тож у скарбничку нашого університету додався ще один трофей. З-поміж 39 учасників із 14-ти закладів вищої освіти команда НУБіП завоювала ІІ місце. Наші студенти також стали переможцями у двох номінаціях: Вікторія Мацола – І місце у номінації «Педагог-новатор», Ірина Ткаченко – І місце у номінації «Надія української педагогіки».

Кафедра педагогіки та учасники олімпіади вдячні за підтримку і допомогу декану гуманітарно-педагогічного факультету Василю Дмитровичу Шинкаруку.

Хочемо подякувати організаційному комітету олімпіади Національного університету «Львівська політехніка», Інституту права та психології, кафедрі педагогіки та соціального управління, голові оргкомітету, проректору з науково-педагогічної роботи Давидчаку Олегу Романовичу та відповідальному секретареві олімпіади – Любові Василівні Дольніковій.

  

Вітаємо переможців! Бажаємо подальших звершень і нових досягнень!

Доцент кафедри педагогіки
Леся Миколаївна Маценко 

Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій