Студенти-маркетологи на XXII міжнародній виставці реклами та маркетингу REX 2018

1 жовтня 2018 року

     25-27 вересня у виставковому центрі «КиївЕкспоПлаза» відбулася головна осіння подія у сфері маркетингу – XXII міжнародна виставка реклами та маркетингу REX 2018 та ХХ міжнародна виставка сучасного друку T-REX, які відображають актуальну ситуацію на ринку, формують нові тренди і демонструють найкращі досягнення галузі. Понад 100 учасників презентували інновації у різних маркетингових напрямках, особливо щодо реклами та сувенірної продукції.

     Активними відвідувачами виставки стали студенти-маркетологи факультету аграрного менеджменту НУБіП України: від першокурсників – до магістрів.
     На відкритті виставки були присутні студенти першого курсу разом із наставником – доцентом Оленою Барилович.
   У другий день роботи виставки були практичні заняття на теренах головної рекламної події року відбувалися для студентів другого курсу під керівництвом наставника групи – доцента Олени Четверик. Разом із членом правління Спілки рекламістів України, аспірантом кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Оленою Шапоренко майбутні маркетологи дізналися про особливості проведення та структуру виставки, прослухали інформацію про різновиди рекламних стендів, які є та будуть популярними в цьому та наступному роках, а також дізналися багато іншої, не менш цікавої, інформації.
     Цього ж дня виставку відвідали також студенти третього та четвертого курсів, а на нступний день – магістри-маркетологи.

 

     Ми мали можливість ознайомитися з новинками рекламно-сувенірної продукції, поліграфії, візуальних комунікацій, рекламних послуг та Digital індустрії. Студенти повністю поринули в світ реклами та маркетингу: знайомство з реальними компаніями, сучасним обладнанням друку, інноваційними проектами, новими продуктами та матеріалами. Нові корисні знайомства і комунікації дадуть нам змогу краще орієнтуватися в сфері маркетингу та володіти актуальною інформацією про тенденції ринку.

 

    Інформативним доповненням була лекція: «Конвергенція контенту в гібридному оточенні» про екологію власного інфопростору та інформаційне здоров’я, яка проходила в конференц-залі №1 на виставці REX 2018. Досить цікавою і пізнавальною для нас була і конференція «Маркетинг суто для фермерів та майстрів в отриманні нових знань». Окремо слід виділити виступ директора з продажів компанії Lightfield Productions «Food-фото, що продає», який відображав повне занурення в «кухню» професійного food-фото і закоханість у свою справу.
     Також студенти та викладачі мали змогу відвідати лекції професіоналів з маркетингу на тематику «Інновації в упаковці»: «Цифрова етикетка в Україні. Актуальна ситуація» від директора з маркетингу компанії Konica Minolta Ukraine та «Як доcягти потрібного кольору упаковки?» від керівника відділу маркетингу компанії MacHOUSE.

    Сьогодні рекламу називають мистецтвом XXI століття. Дійсно, все пов’язане з ефективними продажами продукції, буде залишатися актуальним. Міжнародні виставки з маркетингу та реклами надають можливість майбутнім фахівцям орієнтуватись в трендах сучасності та будувати власне бачення щодо просування продукції на ринку.

     Відвідувати такі заходи у сфері маркетингу та рекламного бізнесу – одне задоволення! На даних виставках, ми – студенти, маємо можливість дізнатись про новинки у сфері маркетингу та реклами, побачити як все «працює» на практиці, отримати новий досвід.
     Висловлюємо подяку адміністрації факультету аграрного менеджменту за можливість побувати на даному заході!

Валерія Шарапа,
студентка 3-го курсу ФАМ,
Ростислав Щербина,
староста 4-го курсу 2-ї групи  

Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій