Якість цифрових ресурсів для дистанційного навчання студентів - у фокусі роботи навчально-методичної ради факультету інформаційних технологій

5 лютого 2022 року
     Для науково-педагогічних працівників факультету інформаційних технологій січень 2022 року був напруженим, оскільки необхідно було підготувати електронні навчальні курси до ІІ семестру та відеоресурси до лабораторних робіт. Останні 2 тижні перед початком навчального семестру на факультеті інформаційних технологій активно працювала навчально-методична рада.

Під час серії засідань, основну увагу було зосереджено на стані підготовки до навчальних занять нового семестру, оскільки дистанційний та змішаний формат навчання вимагає підготовки відповідних навчальних ресурсів, які допоможуть студентам в повній мірі опанувати навчальний матеріал з кожної дисципліни.

У роботі навчально-методичних рад взяли участь не тільки члени ради, а також гаранти освітніх програм та усі науково-педагогічні викладачі, які забезпечують викладання дисциплін у другому семестрі для студентів факультету.

Під час засідань було проаналізовано стан наповнення ЕНК з дисциплін ІІ семестру за спеціальностями: «Комп’ютерні науки», «Інженерія програмного забезпечення», «Комп’ютерна інженерія», «Кібербезпека», «Інформаційні системи та технології» та освітніми програмами: «Економічна кібернетика» та «Цифрова економіка».

Щоб розпочати дистанційно новий навчальний семестр, особливу увагу було приділено готовності електронних навчальних курсів з кожної дисципліни, проведено аналіз якості подання у них навчальних матеріалів, їх відповідності робочим програмам, а також врахування компетентностей, задекларованих у робочій програмі при формуванні завдань курсу.

Аналіз наявного цифрового навчально-методичного забезпечення кожної з дисциплін засвідчив про готовність НПП до початку семестру. Крім того, було узгоджено план видань на 2022 рік, до якого увійшли як необхідні методичні рекомендації, так і навчальні посібники.

Особливу увагу було приділено стану підготовки відеоресурсів до лабораторних занять. Про стан підготовки відеоінструкцій до лабораторних робіт прозвітували завідувачі кафедр факультету Дмитро Жерліцин, Михайло Швиденко, Валерій Лахно та Белла Голуб. Декан факультету Олена Глазунова продемонструвала процедуру розгляду та розміщення відеоінструкцій на відеопорталі факультету, а також акцентувала увагу на необхідності створення відео до кожної лабораторної роботи, оскільки таке методичне забезпечення сприятиме вищому рівню підготовки студентів факультету.

Підготовлені відеоінструкції після попереднього розгляду кафедрою опрацьовують працівники відеостудії, публікують на відеоканалі факультету, після чого навчально-методична рада факультету розглядає підготовлені матеріали та рекомендує до використання. Опубліковані на відеоканалі ресурси викладач вбудовує у ЕНК. Працівники відеостудії також здійснють облік опублікованих відео. На даний час вже розміщено 17 відеоресурсів до лабораторних занять, 28 ресурсів подано до редагування та публікації на каналі.

Вважаємо, що плідна робота колективу факультету дозволить підвищити якість та різноманітність подання навчального контенту, що сприятиме активності студентів під час дистанційного навчання та зростанню їх мотивації до здобуття обраного фаху в сфері інформаційних технологій.

 

Валентина Корольчук, 
секретар навчально-методичної ради
факультету інформаційних технологій

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook