Формуємо освітню траєкторію у співпраці зі стейкхолдерами

6 вересня 2019 року

У Національному університеті біоресурсів та природокористування з метою налагодження взаємодії освіти і ринку праці відбулася зустріч представників кафедри педагогіки зі стейкхолдерами освітньої програми «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті» (ІКТО). Процес взаємодії зацікавлених сторін: держави, освіти і стейкхолдерів в межах гуманітарно-педагогічного факультету реалізується через їх участь на всіх етапах реалізації освітньої траєкторії:
• ознайомлення, обговорення, внесення пропозицій при розробці освітніх програм та навчальних планів в межах спеціальностей факультету;
• залучення зовнішніх стейкхолдерів до лабораторних та практичних занять;
• складення договорів на проведення стажування викладачів метою підвищення кваліфікації;
• проведення всіх видів практик на підприємствах, що є потенційними для працевлаштування здобувачів вищої освіти;
• реалізація дуальної форми навчання з подальшим працевлаштуванням молоді;
• забезпечення академічної доброчесності.

5 вересня 2019 року зустріч відбулася зі здобувачами освіти ОП «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті» та їхніми батьками. Плануючи та ініціюючи зустріч, її організатори (завідувач кафедри педагогіки, доктор педагогічних наук, доцент Руслан Сопівник; гарант освітньої програми «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті», доктор педагогічних наук, доцент Олександр Кучай, наставник групи ІКТО-19001м), крім інших, врахували ще і фактор віддаленості від навчального закладу батьків здобувачів освіти, які проживають по всій території України, тому запропонували провести зустріч в новітньому та комфортному для всіх онлайн-форматі.

Мова йшла про можливість самостійного формування здобувачами освіти власної освітньої траєкторії: студенти можуть обирати серед переліку дисциплін вільного вибору студента саме ті, які викликали їх зацікавлення.

Представники кафедри із зацікавленням вислухали пропозиції студентів та їх батьків. Зокрема, Колумбет Віра Володимирівна запропонувала розширити спектр дисциплін за вибором студента такими освітніми компонентами, як «Валеокіберетика», «Психологія успіху», «Проектування та експертиза інформаційно-освітнього середовища», «Технології STEM-освіти», «Організація проектної діяльності». Її підтримали батьки та здобувачі освіти, бо збільшення переліку дисциплін вільного вибору студента, на їх думку, сприяє створенню ситуації вибору.

Завідувач кафедри педагогіки, доктор педагогічних наук, доцент Руслан Сопівник запевнив батьків у якості отримуваної їхніми дітьми освіти та у тому, що всі їх пропозиції будуть враховані у процесі роботи над переліком освітніх компонентів освітньої програми «Інформаційно-комунікаційні технології».

Олександр Кучай,
доцент кафедри педагогіки

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook