Педагогічна майстерність викладача

24 січня 2020 року

 

16Новий етап освіти пов'язаний з впровадженням компетентісного підходу до формування змісту та організації навчального процесу.

410Це вимагає певного підвищення професійної майстерності викладача. Забезпечення його новими знаннями, сучасними компетенціями, методами і технологіями, які дозволили б йому перебудувати освітній процес відповідно до нових вимог і підходів. Всі ми розуміємо, що навчальний процес не може не змінюватися. Яким же має бути педагог сьогодні? Відповідь на це запитання намагались знайти слухачі Школи молодого педагога ВП НУБіП «Бережанський агротехнічний коледж» на черговому засіданні, яке відбулося 24 січня 2020 року.

613

Розпочала засідання керівник Школи БОЙКО Олександра, яка в своєму виступі акцентувала увагу на тому, що на сучасному етапі розвитку освіти кінцевим результатом навчального процесу є формування компетентного випускника коледжу. Тому сучасні заняття в коледжі повинні мати компетентнісно-орієнтоване спрямування. Їх структура і форми проведення, технології й методи, які використовуються, повинні забезпечувати і формувати якості необхідні для реалізації в подальшому житті.

211253

Із доповіддю, що супроводжувалася презентаційним матеріалом, на тему «Формування педагогічної майстерності викладача агротехнічного коледжу», виступила викладачка коледжу ДУДАР Оксана. Для визначення шляхів оволодіння педагогічною майстерністю пані Оксана запропонувала викладачам невелике анкетування.

У ході «методичного діалогу» учасники засідання обговорили виступ викладачки ЛОМНИЦЬКОЇ Роксолани «Активізація пізнавальної діяльності здобувачів освіти за допомогою ігрових форм навчання». На прикладі викладання дисциплін «Фізика» та «Астрономія» пані Роксолана показала наскільки важливим для сучасного студента є впровадження ігрових елементів у навчальний процес і зауважила, що при систематичному використанні на заняттях ігрових форм навчання спостерігаються наступні результати:

  • формуються такі якості особистості як терпіння, наполегливість, відповідальність, цікавість, спрямованість до пізнавальної діяльності;
  • виробляється вміння самостійно добувати знання та застосовувати їх на практиці;
  • створюється позитивний морально-психологічний клімат в групі для розвитку особистостей студентів;
  • підвищується рівень розвитку комунікативних навиків студентів;
  • розвивається спостережливість, вміння бачити незвичайне в знайомих речах

Також викладачка розказала, як вона працює на платформі Kahoot

Зі змістовним повідомленням на тему «Нестандартні методичні прийоми мотивації навчальної діяльності здобувачів освіти» виступила РУДНИК Валентина. Викладачка розкрила основні чинники які впливають на формування мотивації студентів до навчання. Надзвичайно цікавою була добірка висловів видатних особистостей (які не мають ніякого відношення до економіки і до фінансового обліку, зокрема), які пані Валентина пропонує студентам до кожної теми заняття: «Хто не ліче, той не має» Тарас ШЕВЧЕНКО«Поряд з землею, водою, повітрям і вогнем – гроші суть п’ята стихія, з якою людині найчастіше доводиться рахуватися» Йосип БРОДСЬКИЙ.

Засідання пройшло у надзвичайно дружній, теплій атмосфері.

Завідувачка навчально-методичної лабораторії Олександра БОЙКО,
методистка Ірина ДМИТРІВ
1011
Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook