Відбулася V Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг та логістика в агробізнесі»
10-11 квітня 2025 року кафедра маркетингу та міжнародної торгівлі НУБіП України провела V Міжнародну науково-практичну конференцію «Маркетинг та логістика в агробізнесі».
Захід об’єднав провідних українських і зарубіжних науковців, представників бізнесу та молодих дослідників, які обговорили актуальні питання розвитку аграрного сектору, цифровізації, логістики та стратегічного маркетингу.


Тематика досліджень охоплювала також агромаркетинг, логістику, поведінку споживачів та маркетинг інновацій. Професори та аспіранти з Вінницького НАУ, ННЦ «Інститут аграрної економіки», ТОВ «Органік Стандарт», ТОВ «ДСВ-Україна» та інших організацій презентували актуальні напрацювання щодо формування ринку, розвитку органічного виробництва, маркетингових стратегій агропідприємств та використання інструментів цифрового маркетингу.
маркетингу та міжнародної торгівлі,
доктор економічних наук, професор
Бондаренко Валерій Михайлович
Захід об’єднав провідних українських і зарубіжних науковців, представників бізнесу та молодих дослідників, які обговорили актуальні питання розвитку аграрного сектору, цифровізації, логістики та стратегічного маркетингу.







Тематика досліджень охоплювала також агромаркетинг, логістику, поведінку споживачів та маркетинг інновацій. Професори та аспіранти з Вінницького НАУ, ННЦ «Інститут аграрної економіки», ТОВ «Органік Стандарт», ТОВ «ДСВ-Україна» та інших організацій презентували актуальні напрацювання щодо формування ринку, розвитку органічного виробництва, маркетингових стратегій агропідприємств та використання інструментів цифрового маркетингу.


Серед молодих дослідників із цікавими практичними темами виступили здобувачі кафедри маркетингу НУБіП України — Анастасія Войцехівська, Олександр Скакун, Олександр Гелевей, Тимофій Корнійчук та інші. Їхні доповіді охоплювали питання стратегічного планування, моделювання ефекту маркетингу цінностей, сегментації ринку та організації рекламної діяльності в цифровому середовищі.



маркетингу та міжнародної торгівлі,
доктор економічних наук, професор
Бондаренко Валерій Михайлович