XXI міжнародна виставка реклами REX 2017 гостинно відкрила двері для студентів НУБіП України

21 вересня 2017, 15:06

  19 вересня 2017р. частина практичних занять для студентів спеціальності «Маркетинг» виявилася досить цікавою та натхненною, адже майбутні бакалаври-маркетологи перенеслись у сучасний світ реклами та друкованої продукції, - відвідали XXI Міжнародну виставку реклами та маркетингу REX 2017 та XI Міжнародну виставку сучасної поліграфії Т-REX, яка щороку збирає рекламістів з усіх куточків країни та знайомить із новинками рекламно-сувенірної продукції, поліграфії, візуальних комунікацій, рекламних послуг, digital-маркетингу. Цьогорічна виставка також не залишилася поза увагою студентів та викладачів нашої альма-матер. 

    Під керівництвом завідувача кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Ларіної Ярослави Степанівни та старшого викладача кафедри Четверик Олени Вікторівни студенти-маркетологи вивчали особливості ринку рекламної та сувенірної продукції. 
Майбутні фахівці з маркетингу ознайомилися з основним тенденціями, компаніями та гравцями рекламного ринку України, компаніями, які є лідерами з виробництва сувенірної та рекламної продукції, ознайомилися із фірмами, які надають надсучасні поліграфічні послуги та іншими інструментами маркетингової діяльності.


   

     Поза увагою бакалаврів не залишилася спікер-зона та питання, які там розглядалися. В день відкриття виставки провідними компаніями рекламного ринку України розглядалися актуальні питання, які стосуються проривів на рекламно-сувенірному ринку, синтез-трендів, навчальні проекти та бізнес-тури,організатором яких виступала Асоціація Виробників та Імпортерів Рекламних Сувенірів України.

 

 

     Найкращі друковані тренди Європи представила відома мережа друкарень «Вольф», яку в спікер-зоні представляли провідні маркетологи та керівники проектів друкарні. Компанія поділилася власним досвідом, як зробити поліграфічний бізнес успішним, проаналізувала динаміку попиту на друковану продукцію, світові та вітчизняні тенденції у поліграфії, а також розглянула перспективи виходу на європейський ринок. Кожен слухач отримав корисну для себе інформацію. Студенти також стали активним учасниками бізнес-зустрічей, тематика яких була присвячена особливостям побудови бізнесу в Україні, які проходили в рамках першого виставкового дня.

      Перший день роботи виставки був цікавим та насиченим для студентів, викликав бажання рости та розвиватися у сфері маркетингу. На черзі відвідувачами виставки стануть студенти третього курсу та магістри спеціальності «Маркетинг», які відвідають виставку в наступні дні її роботи під керівництвом викладачів кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі.
 
 

Ярослава Ларіна, 

завідувач кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі

Олена Четверик, 

старший викладач кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook