Від теорії до практики – студенти факультету аграрного менеджменту опановують фах
Студенти першого курсу факультету аграрного менеджменту відвідують заняття в офлайн-форматі вивчаючи обов’язкові компоненти освітньої програм 073 «Менеджмент» та 075 «Маркетинг».
На практичних заняттях з дисципліни «Economics» першокурсники спеціальності 073 «Менеджмент» та 075 «Маркетинг», що опановують фах з викладанням англійською мовою, на занятті працювали над темою «Ринок досконалої конкуренції», де досліджували питання: характеристики ринку досконалої конкуренції, формування попиту на продукцію конкурентної фірми та максимізацію прибутку фірмою у короткостроковому і довгостроковому періодах.
Під час лабораторного заняття з дисципліни «Економічна інформатика» студенти виконували завдання за темою «Використання MS Excel для здійснення розрахунків». При виконанні даної лабораторної роботи першокурсники спеціальності 075 «Маркетинг» навчились здійснювати розрахунки з використанням функцій MS Excel. Розглянуто і опрацьовано логічні функції, умовне форматування для візуалізації поданих даних, фільтрування та сортування табличних даних.