Науково-практичний вебінар «Сучасні тенденції розвитку маркетингу та логістики в агробізнесі»: підсумки та перспективи для освіти та практики
Науково-практичний вебінар «Сучасні тенденції розвитку маркетингу та логістики в агробізнесі»: підсумки та перспективи для освіти та практики
21 травня 2023 року
“Людина, яка хоч раз вхопила кішку за хвіст,
знає про котів значно більше, ніж та,
яка тільки читала про них, але ніколи не бачила..”
Марк Твен
І це дійсно правда, адже практика, впровадження наукових ідей в технології є важливим двигуном розвитку науки, розуміння її важливості для сталого розвитку не тільки сучасної економіки, але і людства взагалі. Адже наукові винаходи і ідеї є живим джерелом для відкриття нових технологій, експоненційний ріст яких є характерною рисою сучасності. Наука стрімко розвивається і те що вчора було новим - сьогодні є буденністю. Наука, безсумнівно, має величезне значення для життя людини та бізнесу. Вона є рушієм інновацій та дає можливість широкого застосування в повсякденному житті. Наука неможлива без дискусії, адже, на думку класиків, у дискусії народжується істина. Саме тому наукова дискусія є надзвичайно важливою і необхідною, особливо в умовах, у яких нині опинилася наша країна.
Виклики, які постали перед країною та бізнесом через російську агресію є надзвичайно великими. Однією з найактуальніших проблем є питання постачання продовольства для світу, обмеження транспортно-логістичних шляхів, заблокування українських портів, постійні маніпуляції над нами в питаннях «зернового коридору», зниження купівельної спроможності на фоні падіння доходу споживачів, маркетингове забезпечення вітчизняного агробізнесу та багато інших питань стали основою для проведення науково-практичного вебінару «Сучасні тенденції розвитку маркетингу та логістики в агробізнесі», який присвячений 125-річчю Національного університету біоресурсів і природокористування України.
До учасників вебінару з вітальним словом звернувся начальник науково-дослідної частини Володимир Віталійович Отченашко, який від імені ректорату привітав всіх учасників вебінару, окреслив коло логістичних та маркетингових викликів, з якими зустрічається український агробізнес, а також побажав успіху учасникам та плідної дискусії.
Декан факультету аграрного менеджменту Анатолій Дмитрович Остапчук наголосив на важливість проведення наукових заходів, залучення до них молодих вчених, аспірантів та студентства, особливо напередодні Дня Науки.
З вітальним словом до присутніх виступив т.в.о. завідувача кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Олександр Павлович Луцій та професор Руслан Іванович Буряк, які зауважили про актуальність теми вебінару, окреслили коло питань, які будуть заслуховуватися, побажали вдалих виступів та активної наукової дискусії. Далі на правах модератора Олександр Павлович розпочав представляти учасників та теми виступів.
Активними учасниками науково-практичного вебінару стали викладачі, аспіранти та студентство. Першою була доповідь професора Валерія Михайловича Бондаренка на тему «Логістична діяльність під час воєнного стану», у якій професор розкриває усі нагальні проблеми транспортування продовольства та логістики до країн Європи, питання доставки та вивезення вантажів з країни та ряд інших важливих питань функціонування логістики в умовах воєнного стану.
Доцент Олена Іванівна Бабічева у доповіді «Сучасні зміни поведінки українських споживачів» зосередила увагу на нагальних проблемах споживачів, зміні пріоритетів у товарних марках, підтримці всього вітчизняного та українського.
Не менш актуальною стала доповідь Олени Германівни Головніної про «Маркетинг цінностей: теорія та реалії застоcування», яка презентувала свій проект просування Трипільської культури та цінностей для українців.
Доцент Алла Володимирівна Рябчик у доповіді «Маркетингові інтернет-комунікації в агробізнесі» яскраво висвітила особливості та практичне забезпечення використання комунікацій в мережі інтернет.
Інструменти та особливості проведення та використання промоакційного маркетингу став об’єктом наукового виступу доцента Богдани Вікторівни Вишнівської.
Активними учасниками вебінару стали аспіранти кафедри - Іван Луцій, Тимофій Корнійчук, Олександр Гелевей, Роман Авраменко, Олександр Скакун та інші. Аспірантами були піднято та вдало висвітлено питання: оцінки факторів впливу війни на маркетингові комунікації, інвестиційно привабливість сільськогосподарських підприємств, формування маркетингової інформаційної системи сільськогосподарських підприємств тощо.
Студентство було представлено слухачами магістратури Олександром Білецьким, Ксенією Оболенцевою та Ольгою Мулик, якими були розкриті питання організації рекламної кампанії, світовим тенденціям на ринку молочної продукції та формуванню, використання інтернет-ресурсів як сучасні платформи для рекламної діяльності.
На завершення заходу завідувач кафедрою подякував учасниками за вебінар і побажав всім нових наукових досягнень та їх втілення на благо розвитку нашої України.
Щиро дякуємо всім виступаючим та відвідувачам, плинно віримо у подальшу співпрацю та з нетерпінням чекаємо ПЕРЕМОГУ! Слава Україні!
Богдана Вишнівська, Олена Нагорна,
доценти кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі