Дистанційне навчання кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі
Зокрема, доцентом кафедри Барилович Оленою Михайлівною здійснюється дистанційне навчання студентів з використанням ЕНК «Маркетинг» для студентів 2 та 4 курсу спеціальності 051 «Економіка», ЕНК «Маркетинг» для студентів 3 курсу спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа та страхування" та студентів магістратури спеціальності 075 «Маркетинг».

На сторінках ЕНК розміщена загальна інформація про курс, викладені лекції, презентації та відеоматеріал до тем, завдання до практичних, індивідуальних та самостійної роботи, які необхідно опрацьовувати та здавати через портал.

Спілкування зі студентами відбувається на форумах. Після запровадження карантину студенти були попереджені про продовження навчання у дистанційній формі.

Було рекомендовано дотримуватись графіку навчальних занять та оголошено кінцеві терміни здачі.

Як свідчать дані аналітики, вжиті заходи дозволили значно активізувати діяльність студентів на курсах.

При цьому найвищою є активність студентів у першій половині дня під час занять, які відбуваються за розкладом.

Отже, робота у дистанційному режимі з використанням платформи Еlearn є досить ефективною і продуктивною, але вимагає дисциплінованості від студентів і дотримання чітко встановлених вимог.
Руслан Буряк
завідувач кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі