Ph.D. Освітньо-науковий процес підготовки Владислава Альошина на шляху здобуття ступеня доктора філософії

24 березня 2023 року
  В умовах повномасштабного військового вторгнення, НУБіП України безупинно продовжує здійснювати підготовку здобувачів ступеня доктора філософії. Цього разу аспірант першого року навчання третього освітньо-наукового рівня економічного факультету Владислав Євгенович Альошин поділився з відділом аспірантури власним досвідом навчання.

  • Владиславе, у зв’язку з чим Ви відчули необхідність у вступі до аспірантури?

— Після закінчення магістратури в 2019 році я розпочав свою практичну діяльність за фахом у складі міжнародної аудиторської компанії. Після перших кроків кар’єрного зростання та більш глибокого розуміння суті професії аудитора я зрозумів, що існує досить велика кількість проблемних питань, які потребують значних професійних суджень та не мають однозначної відповіді. Відтоді я зрозумів, що окремі важливі питання слід розглядати з наукової точки зору і це однозначно допоможе знайти відповіді на всі поставлені питання. Все це сформувало в мені розуміння важливості наукової роботи, а тому в 2022 році я вирішив вступити до аспірантури.

  • Опишіть свої перші враження від навчання в аспірантурі впродовж першого семестру навчання?

— Після початку освітньої складової навчання я знову відчув себе частиною мого рідного вишу. Особисто для мене навчання в аспірантурі – це безцінний досвід, який я вже з успіхом застосовую на другорядному місці роботи за сумісництвом. За минулий семестр мені пощастило відчути реалізацію освітньо-наукової програми майбутніх докторів філософії НУБіП України. Дружня атмосфера, підтримка і допомога – ось такий характер навчання молодих науковців-початківців. Окремо хочеться сказати про рівень освітньої підготовки, яку ми отримуємо на заняттях. Слід почати з найважливішого – з викладачів, термін «професіонали» не вміщує всієї глибини тих знань та вмінь, які несуть вони нам щоразу. Педагогічна майстерність викладачів дозволяє застосувати модель «рівний-рівному» та зберегти відчуття поваги та субординації. Змістова наповнюваність занять насичена та різноманітна: мультимедійні лекції, тренінгові заняття, зв'язок із практикою, конкурентна атмосфера, активні форми навчання забезпечують постійне долучення до процесу навчання всієї аудиторії.

  • Розкажіть декілька слів про організацію відділом аспірантури насиченості наукового процесу?

— Найперше, що мені сподобалося, це ставлення до нас працівників відділу аспірантури. У відділі працюють люди, які з радістю допоможуть, якщо виникли проблеми, прояснять, як заповнювати ті чи ті документи. Приємно вразили заходи, що для нас проводились. У рамках підготовки проводиться чимало тренінгів, зустрічей, круглих столів, конференцій, що дають змогу сформувати лідерські якості та зростати професійно. Крім того аспіранти мають змогу пройти стажування у відомих європейських вишах.

 

  • Яким чином Ви бачите своє подальше навчання в аспірантурі?

Навчання у аспірантурі НУБіП України – це справді підготовка майбутніх науковців, яких потребує сучасна українська держава. Адже написати якісну дисертацію і успішно її захистити, на мій погляд, неможливо без цілого комплексу спеціальних знань, які не викладаються на рівнях бакалаврату та магістратури. Зокрема, вкрай необхідно зробити своє дослідження інноваційним, логічним, поєднати із актуальними науковими поглядами та підходами щодо вирішення поставлених завдань та проблемних питань. Попереду 3 роки навчання і я впевнений, що за такої відчутної підтримки висококваліфікованих працівників університету зможу успішно захистити дисертаційну роботу та отримати науковий ступінь доктора філософії.

  • Щиро дякуємо за відверту розмову. Спільними зусиллями впевнено тримаємо науковий фронт!


Тимофій Корнієнко,
провідний фахівець відділу аспірантури

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook