Досвід PR від Олексія Арестовича для маркетологів

17 березня 2023 року

 

     Практика зв’язків із громадськістю, без сумніву, охоплює різноманітні види комунікаційної діяльності (PR-діяльності) серед них такі, як: прес-посередництво, сприяння (просування), робота відділів у справах громадськості, пабліситі, реклама. Однак вищезгаданим практика PR не вичерпується.
     Чудовою нагодою переконатись в цьому для студентів 4 курсу спеціальності "Маркетинг" стала лекція з дисципліни "Паблік рілейшнз", що відбулась 14 березня 2023 року куди, у якості гостьового спікера, звітав колишній позаштатний радник Офісу президента України, екс-учасник тристоронньої контактної групи з мирного врегулювання ситуації на сході України Олексій Арестович. Чи варто казати про неабиякий досвід шановного гостя у публічних комунікаціях? Студенти, зокрема мали можливість довідатись про діяльність ЗМІ, навички дипломатичних переговорів, донесення публічної думки до широких масс.

     Загалом, лекція була присвячена аспектам політичного PR, стратегічним комунікаціям, обговоренню особливостей PR під час війни, зокрема і з іноземними партнерами нашої держави, адже позитивний імідж серед міжнародної спільноти – це, перш за все, засіб залучення інвестицій, доходів від туристичного бізнесу у бюджет, просування товарів і послуг на світових ринках, прийняття позитивних рішень щодо країни різних політичних суб’єктів, сприятливе ставлення до пересічних громадян за кордоном тощо.

     Під час лекції Олексій поділився особистим досвідом у вибудові комунікаційних зв’язків із громадськістю, розповів про прийоми та методи, що використовуються у політичному PR. Крім того, активну участь у дискусії приймали студенти, ставили запитання та висловлювали власні думки стосовно даних питань.
 
Тимофій Корнійчук
асистент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі

 

 

 

 

 

 

 

Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook