Готовність усіх факультетів та ННІ до організованого очного навчання студентів – ключове питання наради із заступниками деканів факультетів та директорами ННІ, ВСП з навчальної роботи
Готовність усіх факультетів та ННІ до організованого очного навчання студентів – ключове питання наради із заступниками деканів факультетів та директорами ННІ, ВСП з навчальної роботи
2 березня 2023 року
2 березня, за головуванням проректора з науково-педагогічної роботи Василя Шинкарука, в очно-дистанційному форматі відбулася нарада із заступниками деканів та директорів ННІ, ВСП з навчальної роботи щодо питань готовності університету до очного навчання студентів 1 і 4 курсів бакалаврату та 1 і 2 року навчання магістратури.
На порядку денному наради було розглянуто ряд актуальних питань, а саме:
- про готовність факультетів та ННІ до очного навчання з 06.03.2023 р. студентів 1 і 4 курсів бакалаврату та 1 і 2 року навчання магістратури усіх факультетів, ННІ університету та його відокремлених структурних підрозділів до початку очного навчання;
- про алгоритм дій факультетів та ННІ на виконання Постанови КМУ № 1224 від 28.10.2022 р. щодо 2-го етапу переведення студентів пільгових категорій на місця навчання за державним замовленням;
- планування покращення функціонування СМЯ НУБіП України в освітній діяльності;
- про підготовку та подання до навчального відділу навчальних планів та освітніх програм підготовки здобувачів вищої освіти ОС «Бакалавр» та «Магістр» для вступників 2023 року.
Також на нараді були розглянуті й інші важливі питання, що стосуються організації освітнього процесу в Університеті у 2 семестрі 2022/2023 н.р.
Зі вступним словом до присутніх звернувся проректор Василь Шинкарук, який розпочав нараду з нагадування усім учасникам на необхідності дотримування маскового режиму, як під час освітнього процесу, так і при проведенні різноманітних зборів та нарад.
Василь Дмитрович наголосив, що 6 березня 2023 року, в складних умовах воєнного стану, в Університеті студенти 1 і 4 курсів бакалаврату та 1 і 2 року навчання магістратури продовжать освітніх процес в очному форматі (4 тижні), а для студентів інших курсів усіх факультетів, ННІ, спеціальностей, освітніх програм бакалаврату продовжиться навчання у дистанційному форматі.
Для успішного та організованого початку очних занять для вищезазначених студентів передувала значна робота усіх підрозділів з підготовки матеріально-технічного забезпечення аудиторій та лабораторій університету, а також навчально-методичного забезпечення викладання усіх навчальних дисциплін. А з 27 лютого і по сьогодні комісії за участі керівників відділів служби проректора з науково-педагогічної роботи, також деканів і директорів ННІ перевірили готовність кожної кафедри до початку очного навчання студентів.
Про стан готовності факультетів та ННІ до очного навчання студентів проінформували присутні на нараді заступники деканів та директорів: Наталія Слободянюк, Сергій Деркач, Станіслав Маршалок, Тереза Микицей, Сергій Грищенко та Олена Улютіна.
До розмови долучилися і заступники директорів з навчальної роботи ВСП НУБіП України – Бобровицького, Заліщицького, Ніжинського та Бережанського фахових коледжів, які також проінформували про повну готовність навчальних закладів до очного навчання студентів, яке у деяких вже успішно триває.
Відповідальний секретар приймальної комісії Сергій Ковалевський розповів заступникам деканів та директорів з навчальної роботи про алгоритм дій факультетів та ННІ для виконання вимог виконання Постанови КМУ № 1224 від 28.10.2022 р. щодо 2-го етапу переведення студентів-контрактників пільгових категорій на місця навчання за державним замовленням, наголосив на стислих термінах, відведених на виконання такої роботи.
Начальник відділу якості освіти, маркетингу та профорієнтаційної Юлія Слива проінформувала присутніх на нараді про планування покращення функціонування СМЯ НУБіП України в освітній діяльності. До цього процесу повинні бути залучені всі працівники факультетів та ННІ. Вона нагадала присутнім, що НУБіП України успішно пройшов сертифікаційний аудит та у лютому 2023 року отримав Сертифікат на відповідність вимогам стандарту ISO 9001:2015 (українською, англійською та німецькою мовами) від міжнародного органу сертифікації – кампанії «TUV Rheinland», яка є всесвітньо відомою у галузі проведення сертифікаційних експертиз, а її сертифікати визнаються у всьому світі. Також Юлія Володимирівна проінформувала присутніх, що надалі університет чекає технічні аудити, найближчий з яких пройде в листопаді 2023 року, а наступний у 2024 році. Цим діям передуватиме складна напружена робота всього колективу університету, а для її прискорення створена відповідна вайбер-група.
Заступники начальника навчального відділу Оксана Зазимко та Олена Колеснікова проінформували присутніх про необхідність розпочинати підготовку, а далі подання до навчального відділу навчальних планів та освітніх програм підготовки здобувачів вищої освіти ОС «Бакалавр» та «Магістр» для вступників 2023 року. Доповідачі перелічили необхідні до подання навчальні документи та терміни їх подачі.
Ярослав Рудик, начальник навчального відділу, наголосив на необхідності щоденного контролю за відвідуванням занять студентами, зазначив що треба поспілкуватися з кожним студентом денної форми, які не приступили до навчання в 2 семестрі 2022/2023 н.р. на факультеті чи ННІ, з’ясувати причини та за необхідності допомогти у вирішенні проблем.
Керівник навчально-методичного відділу Лариса Кліх нагадала присутнім на необхідності своєчасного виконання доручення МОН України (лист від 21.02.2023 р № 1/2482-23) щодо підвищення рівня обізнаності працівників НУБіП України щодо ризиків, пов’язаних із поводженням з вибухонебезпечними предметами та безкоштовного навчального онлайн-курсу за темою «Правила поводження з вибухонебезпечними предметами» на освітній платформі «Зрозуміло».
Завершив нараду Василь Дмитрович зверненням до всіх присутніх на нараді з побажаннями успішного та організованого початку очних занять для студентів університету та його ВСП.
Оксана Зазимко,
заступник начальника навчального відділу