Готовність освітнього е-середовища університету до початку другого семестру - ключове питання наради з відповідальними за ІКТ
Готовність освітнього е-середовища університету до початку другого семестру - ключове питання наради з відповідальними за ІКТ
2 лютого 2023 року
1 лютого, за головування проректора з науково-педагогічної роботи Василя Шинкарука, в очно-дистанційному форматі відбулася нарада із відповідальними за впровадження ІКТ факультетів та ННІ та заступниками деканів та директорів ННІ, ВСП з навчальної роботи щодо особливостей використання корпоративного акаунта на навчальному порталі НУБіП України у 2 семестрі 2022/2023 н.р.

У зв’язку з переведенням системи авторизації на навчальному порталі університету з використанням корпоративного акаунта НУБіП України та з метою належної підготовки до організованого початку з 6 лютого 2023 р. освітнього процесу в 2 семестрі 2022/2023 н.р. у дистанційному форматі, Василь Шинкарук ознайомив присутніх із змістом розпорядження від 30 січня 2023 року № 1. З метою його реалізації, директори ННІ та декани факультетів мають забезпечити використання усіма викладачами університету корпоративного акаунта НУБІП України для авторизації в е-середовищі університету. Для цього спільно з відповідальними за ІКТ від факультетів та ННІ необхідно довести до відома викладачів «Інструкцію щодо авторизації на навчальному порталі університету з використанням корпоративного акаунта» https://elearn.nubip.edu.ua/login/index.php. За для забезпечення якісного надання освітніх послуг до початку весняного семестру деканам та директорам необхідно забезпечити перевірку готовності навчально-методичного забезпечення усіх навчальних дисциплін, закріплених за кафедрами факультету чи ННІ, до початку 2 семестру 2022/2023 н.р. наявність усіх електронних навчальних курсів (ЕНК) дисциплін на навчально-інформаційному порталі (elearn.nubip.edu.ua) відповідно до навчальних планів освітніх програм на 2 семестр; наповненість ЕНК дисциплін навчально-методичними матеріалами, відеолекціями, відеоінструкціями з виконання практичних/лабораторних робіт.

Проректор акцентував увагу присутніх на необхідності перевірити наявність в ЕНК дисциплін лабораторних, практичних, семінарських занять у кількості, що визначена робочим навчальним планом, з визначеними чіткими критеріями оцінювання та запланованими датами виконання усіх робіт. Необхідно також звернути увагу на наявність коректно оформленого в ЕНК кожної дисципліни журналу оцінок відповідно до «Положення про екзамени і заліки в НУБіП України» та «Положення про навчально-інформаційний портал НУБіП України» (розподіл щодо оцінювання елементів за змістовими модулями та загальної оцінки в ЕНК - 100 балів). Важливою складовою курсу також є наявність підготовленого електронного журналу відвідування студентами занять в ЕНК, згідно затвердженого розкладу навчальних занять на 2 семестр.


Олена Глазунова, декан факультету інформаційних технологій, ознайомила присутніх зі змінами в організації і використанні електронного освітнього середовища у 2 семестрі 2022/2023 н.р. Вона акцентувала увагу присутніх на необхідності всім працівникам університету дотримуватись цифрової корпоративної культури, яка полягає і в використанні корпоративних акаунтів, які істотно розширюють наші електронні ресурси, можливості комунікації та надають додаткові сервіси.




Максим Мокрієв, керівник центру дистанційних технологій навчання, доповів про можливості використання Google Workspace в електронному освітньому середовищі університету. Він охарактеризував цифрові інструменти цього спеціалізованого хмарного програмного забезпечення та показав напрямки його використання й переваги.



Про технічну готовність до забезпечення функціонування електронного освітнього середовища університету доповів Віктор Теплюк, керівник інформаційно-обчислювального центру університету. Він акцентував увагу присутніх на технічній складовій роботи корпоративних поштових систем університету.





Завершив нараду Василь Дмитрович зверненням до всіх присутніх на нараді як в очному, так і в дистанційному форматах, з побажаннями вчасно, успішно та організовано завершити перехід на корпоративні акаунти під час використання навчально-інформаційного порталу, забезпечивши тим самим успішний старту нового весняного семестру 2022/2023 н.р.!
Лариса Кліх,
завідувач навчально-методичного відділу