Перемога команди BIODIGITAL на Віртуальній міжнародній літній школі в рамках проекту DAAD «Цифрова модернізація викладання в українських аграрних університетах»

22 липня 2022 року
     З 5 по 14 липня 2022 року Віртуальна міжнародна літня школа в рамках проекту DAAD «Цифрова модернізація викладання в українських аграрних університетах» була проведена міжнародною експертною групою у складі: 6 експертів з трьох українських університетів-учасників проекту та 3 європейських експертів у сфері диджіталізації.

     Учасники літньої школи: команди ЗВО України у складі 6 викладачів + 10 студентів. З метою поширення результатів проекту до участі запрошуються інші українські університети.
     НУБіП представили дві команди. Наша команда BIODIGITAL об'єднала наступних учасників:

  • студенти: Марія Сердюкова (капітан команди), Єлизавета Дідур, Анна Красноштан, Олександра Каминіна, Олександр Богданюк;
  • наукове забезпечення: Віталій Луцяк, Тетяна Куць, Віта Строкаль, Олександр Файчук.

     Коротка інформація про школу.
     Літня школа була поділена на кілька онлайн-сесій.
     Першу сесію під назвою «Європейські кращі практики використання цифрових інструментів» провели експерти ЄС. Зокрема, з вітальним словом до учасників звернувся координатор проекту проф. д-р Ральф Шлаудерер. Презентацію проекту DAAD «Цифрова модернізація викладання в українських аграрних університетах: робочі етапи, виклики та досягнення» провели д-р Катерина Тужик (Університет прикладних наук Вайенштефан-Трісдорфа) та Нікі ван Веггель (Університетський коледж Writtle, Велика Британія) розповів учасникам про орієнтоване на студента навчання, викладання та оцінювання. Також цікаву доповідь «Інструменти Zoom: створення захоплюючих подій в прямому ефірі» представила Шарлотта Катьєль (Hochschule Ansbach). Але найкреативнішим і захоплюючим було заняття Тобіаса Грейсінга (Imsinne GmbH), де лектор поставив учасникам багато завдань для розвитку навичок дизайн-мислення.
     Протягом наступних двох робочих днів українські експерти ділилися досвідом щодо різноманітних і важливих цифрових інструментів. Зокрема, д-р Юрій Волосюк та д.б.н. Анастасія Полторак (Миколаївський національний аграрний університет) пояснила створення онлайн-курсу за допомогою H5P та Moodle. У свою чергу д-р Світлана Лукаш та д-р Аліна Бричко (Сумський національний аграрний університет) представили особливості використання у навчальному процесі Camtasia, Mentimetr, Kahoot, Socrative, Triventy, Padlet, Quizizz тощо. Крім того, фахівці Національного університету біоресурсів і природокористування України д-р Тетяна Волошина та д-р Валентина Корольчук розповіли про засоби візуалізації для створення інтерактивного цифрового контенту різних типів (PowerPoint, Sway, PowToon, Prezi, Canva, Nearpod, Venngage) тощо).
     У п’ятницю, 8 липня, відбулася презентація всіх команд проекту. Зокрема, проектна команда НУБіП України «BioDigital», до складу якої увійшли співробітники та студенти університету, в тому числі представники факультету аграрного менеджменту (д-р Віталій Луцяк, д-р Олександр Файчук, студенти: Анна Красноштан, Олександра Каминіна та Олександр Богданюк) з економічного факультету (д-р Куць Тетяна); з факультету захисту рослин, біотехнології та екології (доктор Віта Строкаль, студенти: Марія Сердюкова, Єлизавета Дідур) змогла коротко, але чітко представити мету, девіз, концепцію команди, особисту інформацію та найбільш часто використовувані цифрові інструменти.
     Після цього всі команди проекту отримали завдання створити власний STEM-проект про все, що стосується нашого життя та навчання під керівництвом менторів з ЄС та України з використанням сучасних цифрових інструментів. Протягом п’яти днів наша команда наполегливо працювала, але нарешті наш STEM-проект був зроблений вчасно.
     Головною особливістю цієї літньої школи стала тісна співпраця викладачів і студентів різних факультетів НУБіП України, що дозволило обговорити завдання з різних сторін і доповнити вирішення проблем відповідно до сучасних європейських підходів – з позиції економічної, соціальної та екологічної точок зору.

     У четвер, 14 липня, незважаючи на повітряну тривогу, проблеми з електрикою та Інтернетом, ми змогли представити наш проект. За результатами голосування проект «Європейська інтеграція через цифровізацію» отримав найвищу оцінку – 31 бал (такі ж результати отримали команди SNAU та NUWEE). Так, наша команда «BioDigital» перемогла у Віртуальній міжнародній літній школі в рамках проекту DAAD «Цифрова модернізація викладання в українських аграрних університетах». Також зазначимо, що призом для переможців є безкоштовний доступ до цифрового інструменту Camtasia.

     Інформація про проект.
     STEM-проект «Європейська інтеграція через цифровізацію» команди НУБіП України «BioDigital» присвячений сприянню євроінтеграції шляхом цифровізації української освіти. Проект поділено на 3 розділи: стратегія цифровізації ЄС, цифровізація в Україні та цифровізація навчання в НУБіП України. Співробітники та студенти факультету працювали разом з 5 по 14 липня. Нарешті, вони представили не лише загальну інформацію для обраної теми за допомогою різних цифрових інструментів (Canva, Excel, Atlas.ti, PowerPoint, GoogleSearch, SPSS, GoogleForms, Camtasia, Padlet, OBS studio тощо), але й наприкінці доповіді учасники команд показали організаторам та учасникам коротке відео з практичним виконанням STEM-проекту. Слід зазначити, що працівники та студенти отримали задоволення від спільної роботи. Це був незабутній і цінний досвід, нові знання і, звичайно, задоволення від перемоги.
     Також у цьому проекті ми досліджували, як цифрові інструменти впроваджуються в Україні. Ми наголосили на важливості Цілей сталого розвитку (SGD) у розвитку нашої країни. Ми підкреслили те, що якщо ми хочемо інтегруватися в Європейський Союз, розвиток нашої країни повинен базуватися на Цілях сталого розвитку. Крім того, ми розділили SGD на економічний, соціальний та екологічний вектори. Ці вектори включають усі 17 SGD. У проекті ми склали діаграму, яка показувала цикл взаємопов’язаних елементів Сталих Цілей і Цифровізації. Ми відразу розділили цифрові інструменти на чотири частини: цифровий бізнес, цифровий уряд, цифрова освіта та цифрова інфраструктура. Тут задіяні основні цифрові інструменти, які можуть продемонструвати досягнення цифровізації в Україні.
     Крім того, ми розкрили досягнення, які будуть реалізовані в Україні до 2030 року. Наприклад, наша країна має забезпечити 80% населення цифровими навичками та доступом до електронних даних про здоров’я. Реалізація всіх цих досягнень дозволить нашій державі відповідати вимогам ЄС. Відповідно до цього ми продемонстрували приклади цифрових інструментів, які задіяні в цифровому бізнесі, уряді, навколишньому середовищі та освіті. Наприклад, такі цифрові інструменти, як EcoZagroza, Ecodozor, Clean Water, Open Access Environmental і Saveecobot – пов’язані з цифровим середовищем.

     Команда BIODIGITAL висловлює подяку організаторам Віртуальної міжнародної літньої школи в рамках проекту DAAD «Цифрова модернізація викладання в українських аграрних університетах» – проф. д-р Ральфу Шлаудереру, проректору з науково-педагогічної роботи, міжнародної діяльності та розвитку Вадиму Ткачуку, а також деканам факультетів аграрного менеджменту, економічного та захисту рослин, біотехнологій та екології за надану підтримку.

     Ми вдячні нашим менторам з факультету інформаційних технологій НУБіП д-р Тетяні Волошиній та д-р Валентині Корольчук за поради у впровадженні STEM-проекту.


Віталій Луцяк, Олександр Файчук,
Тетяна Куць та Віта Строкаль

 

Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook