Маркетингові дослідження в мережі Інтернет – тема відкритої лекції доцента кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Лариси Карпенко

18 квітня 2022 року

   У відповідності до виконання наказу ректора «Про підвищення якості навчання в НУБіП України» та згідно графіку проведення відкритих лекційних занять 18 квітня 2022 року доцентом кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Ларисою Федорівною Карпенко була проведена відкрита лекція для здобувачів освіти першого (бакалаврського) рівня 3 курсу за спеціальністю 075 Маркетинг з дисципліни «Маркетингові дослідження» на тему «Маркетингові дослідження в мережі Інтернет».

 

   На відкритій лекції були присутні: завідувач кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, професор Руслан Буряк, заступник декана факультету аграрного менеджменту Людмила Чорненька, відповідальна за проведення відкритих лекцій на факультеті аграрного менеджменту, доцент кафедри адміністративного менеджменту та ЗЕД Альона Тюріна.
   Лектором були розкриті питання видів та етапів проведення маркетингових досліджень онлайн, методів досліджень в мережі, переваг та недоліків проведення таких досліджень, а також чому маркетингові дослідження в інтернеті важливі для бізнесу.
   В ході лекції студенти активно долучались до діалогу та відповідали на поставлені запитання. Було визначено, що складання онлайн-маркетингової стратегії неможливо без проведення різних видів маркетингових досліджень. Онлайн-дослідження допомагають не просто проаналізувати думки клієнтів, але і «налаштувати» керування життєвими циклами продукту. В процесі проведення анкетування можна з’ясувати наскільки клієнти знають продукт і готові його купити. Результатом може бути несформований або підвищений попит на товар.
   Маркетингові дослідження, проведені онлайн-методом – один з кращих способів отримання якісної та кількісної інформації. Це забезпечить більш точні результати і допоможе прийняти ефективні маркетингові рішення. Зібрані дані допоможуть зрозуміти мотиви прийняття рішення про покупку товару та стануть основою маркетингової стратегії, від успішної реалізації якої буде залежати і прибуток компанії.
   В процесі обговорення та оцінювання якості проведення лекційного заняття учасники відзначили актуальність висвітленої теми та її інноваційність. Лекція за структурою та методикою викладання повною мірою відповідає вимогам вищої школи. Професіоналізм та педагогічна майстерність лектора, стиль викладу матеріалу надали можливість студентам повною мірою засвоїти наданий матеріал, про що свідчать результати інтерактивного опитування, проведеного за підсумками лекційного заняття.

Людмила Чорненька, заступник декана 
факультету аграрного менеджменту
Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook