Магістр з автомобільного транспорту Павло Василишин «Диплом НУБіП України – успішний старт моєї кар’єри!»
Інженер-автомобіліст за професією – це сфера діяльності якої є автомобільне господарство і його основний об’єкт – автомобіль, у наш час важко переоцінити.
Сучасне аграрне виробництво не можна собі уявити без автомобілів, які повсюдно нас оточують. Їх кількість і складність інноваційних рішень з кожним роком збільшується, а значить збільшується потреба у магістрах автомобільного транспорту.
Інженери з автомобільного транспорту здійснюють розробку технологічних процесів, планують і організовують роботи з проведення інженерного менеджменту автомобілів.
Підготовка здійснюється на механіко-технологічному факультеті НУБіП України
Як склалось працевлаштування? – Це запитання для випускника 2019 року магістратури з автомобільного транспорту механіко-технологічного факультету Павлу Василишину.
Особисто перевірив дієвість девізу «Диплом НУБіП України – успішний старт твоєї кар’єри!». На другому році навчання в магістратурі з автомобільного транспорту механіко-технологічного факультету НУБіП України при підготовці кваліфікаційної роботи проходив виробничу практику на Рівненській філії «Транспортна компанія АгроТеп». Тоді відбулось «боєве хрещення» і вже згодом, отримавши диплом магістра з автомобільного транспорту і влаштувався до Рівненської філії «Транспортної компанії АгроТеп». Мої старання оцінили і за два роки запросили на підвищення до столиці в центральний офіс. Місцем праці дуже задоволений. Важко. Однак є як фінансова і моральна, так і кар’єрна мотивація.
Які Ваші функціональні обов’язки?
Як по мені, все що має дотик до автомобіля – це я. Забезпечую організацію випуску на лінію колісного рухомого складу підприємства у технічно справному стані відповідно до укладених договорів на перевезення. Здійснюю перерозподіл автотранспортних засобів з урахуванням виду і роду вантажів, що перевозяться, з метою максимального використання вантажопідйомності і забезпечення збереження вантажів. Розробляю та впроваджую нові ефективні методи організації перевезень вантажів з дотриманням вимог безпеки дорожнього руху. Готую комплекти документів, необхідних для отримання підприємством ліцензій, сертифікатів та свідоцтва у випадках, передбачених чинним законодавством. Беру участь у розробці маршрутів перевезень небезпечних вантажів. Беру участь в обстеженні стану доріг за маршрутами, під'їзних шляхів до місць виконання навантажувально-розвантажувальних робіт, зупинок. Розробляю графік змінності водіїв і контролюю дотримання водіями режиму праці і відпочинку. Аналізую техніко-експлуатаційні показники роботи автотранспортних засобів, витрати експлуатаційних матеріалів і шин. Організовую своєчасне ведення обліку і звітності про роботу автотранспортних засобів. Це лише основні, а про інші не вистачить часу.
Чи отримали Ви достатній рівень знань в НУБіП України?
Переконався, що сучасна практика експлуатації автомобільного транспорту, можна так сказати його ефективна частина, повністю вкладається в те, що нам давали на лекційних і лабораторних заняттях. І мені було особливо ціно, що мною було започатковано застосування на автопідприємстві технологія цифрово-інструментальної відеобороскопії при гарантійному технічному контролі колісних транспортних засобів. За якої ми навіть уберіглися від неякісної комплектації автомобілів підрядчиками. Ці технічні знання я отримав в Університеті.
Які спогади про Альма Матір?
Студентське життя в Альма Матір це дивовижний час. Пригадуються тільки яскраві і приємні моменти. Пригадую конкурсні баталії на «Фестивалі студентської науки – 2019». До речі мій гурток «Обґрунтування методів діагностування і прогнозування технічного стану машин», не мій, а там де я був старостою, виборов диплом І ступеня. Це ще до пандемії. І мені особисто диплом і цінний приз вручав сам ректор, академік Станіслав Ніколаєнко, видатний випускник мого факультету.
Після нашої розмови хотілось би зустрітись в колі моєї дружньої групи АТ-1804м. Однак нас затягнуло доросле життя та всіх розкидало по автотранспортним підприємствах і агрохолдингах України. Хто на Черкащині. Хто на Сумщині. Тернопілля. Франківщина. Херсонщина. Одещина. Київщина. Один я повернувся до столиці, і то з Рівненщини. Майже щодня спілкуємось в інтернет-групі. Сьогодні це робота, робота, робота. Лише зараз я усвідомив слова мого батька, який казав, що допоки ти студент це твій час готуватись як в подальшому бути успішним.
Бажаємо дипломнику кафедри технічного сервісу та інженерного менеджменту
імені М. П. Момотенка Павлу Василишину:
Хай весело гуде мотор,
Хай на шляху не жде затор,
Хай неприємність обмине,
Хай не кінчається пальне,
Без ям хай буде завжди шлях,
Хай не лежить на ньому цвях,
В роботі янгол кожну мить
Нехай тебе хранить!
Спілкувався Іван Роговський