Таке воно дистанційне навчання студентів екологів 2 курсу!
Триває третій тиждень дистанційного навчання студентів 2 курсу факультету ЗРБіЕ.
Студенти 2 курсу ОС Екологія опановують зараз такі дисципліни:
«Загальна екологія», «Безпека праці і життєдіяльності», «Ґрунтознавство», «Управління якістю с-г продукції», «Інформатика і системологія», «Англійська мова», «Фізичне виховання» .
І, зі слів студентів, ніби карантин продовжується вічність, так, як дистанційна форма, якою вона не була б, і, з використанням сучасних телекомунікацій, новітніх відео та аудіотехнологій, але коли не має прямого очного спілкування між студентами та викладачем рівень засвоєння знань знижується. Навіть у високо кваліфікаційного викладача подання матеріалу позбавляється емоційного забарвлення. «Ми сумуємо за творчою атмосферою в групі», - один поперед одним викрикують студенти. А відсутність деяких студентів в групі пояснюють саме віддаленою формою навчання, при якій, навіть «на другому курсі» важко зосередитись і не пропускати занять.
Хочеться відмітити, що викладачі під час дистанційного навчання спілкуються зі своїми студентами і про наболіле: розуміння дистанційної освіти, здоров’я, організацію вільного часу, самовдосконалення, допомогу батькам.
Так, дистанційна форма освіти –непроста річ. Для цього необхідно кожному викладачу ґрунтовно вивчити, розробити, постійно вдосконалювати подачу матеріалу , засоби допомоги і самоконтролю. І, мабуть, зрозуміти найголовніше, що дистанційна форма навчання для самодисциплінованих, мотивованих, цілеспрямованих студентів.
Але навчання як і життя триває. Сьогодні, на парі з дисципліни «Безпека життєдіяльності» студенти третьої групи приймали участь у семінарі на тему: «Інфекційні захворювання. Правила поведінки населення при проведенні ізоляційно-обмежувальних заходів». Заняття пройшло вдало, студенти підготували прекрасні доповіді. Але, знову ж, недолік віддаленого навчання, не змогли повноцінно доповідати з презентаціями, хоча презентації підготовлені та, крім викладача, група їх не бачила. Так, як студенти на початку семестру отримали робочі зошити з дисципліни, час на швидке ознайомлення із матеріалом та отримання завдання для підготовки до наступного завдання не витрачається.
Заняття проведені. Але відпочивати зарано – далі на нас викладачів чекає кропітка робота на Навчально-інформаційному порталі. Де уже чекають оцінок та коментарів десятки студентських робіт. Виходячи із реалій сьогодення, ми розуміємо що дистанційна форма навчання, що створює за допомогою сучасних телекомунікацій інформаційне освітнє середовище, якнайкраще підходить в умовах вимушеного карантину для всіх представників освітнього процесу. Ми розуміємо, що така форма навчання вимагає постійного контролю, координації пізнавального процесу, удосконалення своїх курсів, а це, в свою чергу, спонукає до пошуку нових інструментів та сервісів. І, ще раз, хочемо зазначити, що саме стратегія університету на впровадження інформаційних технологій в навчальний процес у поєднанні з професіоналізмом і самовіддачею викладачів факультету Інформаційних технологій з вдосконалення е-освітнього кластеру університету дозволило з честю вирішити всі проблеми не знижуючи якість навчального процесу.
Щотижня наставники студентів 2к 1, 3 груп доценти Кудрявицька А.М., Піскунова Л.Е проводять дистанційно зустрічі зі студентами своїх академічних груп. Обговорюють різні питання щодо дистанційного навчання, організацію самостійної роботи кожного студента, складнощі, які виникають в роботи кожного студента за дистанційної форми навчання.
Хотілось би відмітити, що колектив кафедри загальної екології, радіобіології та безпеки життєдіяльності самоудосконалює володіння різноманітними платформами, шляхом вебінарів, семінарів, конференцій, підбирає нові методи навчання та їхнє «неможливе у можливому» поєднання – усе це наші реалії, але сподіватимемося на живе спілкування, яке таке необхідне задля навчання та виховання справжніх фахівців
Наставники студентів ОС Екологія 2к 1,3 груп,
Доценти Піскунова Л.Е., Кудрявицька А.М.