Викладачі кафедри слухачі курсів підвищення кваліфікації з інструментами дистанційної освіти

May 10, 2020

      В сьогоднішніх умовах, після запровадження  карантину особливо гостро постала потреба в освоєнні нових способів комунікації зі студентами, організації якісного навчання з використанням цифрових технологій. 

Для підвищення своєї педагогічної майстерності викладачі кафедри туристичного та готельно-ресторанного бізнесу і консалтингу: к.е.н., доц. Кудінова І.П., к.е.н., доц. Самсонова В.В. та к.с.г.н, доцент  Локутова О.А.,  взяли участь у курсах підвищення кваліфікації науково-педагогічних та педагогічних працівників аграрних вищих навчальних закладів І-IV рівнів акредитації за програмою «Інформаційне і телекомунікаційне забезпечення навчального процесу: Інструменти дистанційного навчання».
 
Згідно затвердженої програми курсу з 21 квітня по 4 травня 2020 року відбувалися годинні вебінари за такими темами: 
1.        Планування роботи НПП кафедр, адміністративного персоналу факультетів та університету в умовах дистанційного навчання, моніторинг проведення онлайн-занять, організація дистанційної звітності викладачів та опитування студентів.
2.        Огляд інструментів дистанційного навчання для організації навчального процесу у закладах вищої освіти.
3.        Методика використання електронних навчальних курсів на платформі Moodle в умовах дистанційного навчання. Інструменти для організації комунікації зі студентами.
4.        Інтегрування он-лайн платформи Zoom в ЕНК на платформі Moodle. Технічні та організаційні аспекти проведення он-лайн занять з використанням Zoom.
5.        Платформа Webex Meetings для проведення онлайн-занять. Використання Webex Teams для групової роботи в межах корпоративного акаунту.
6.        Інструменти GoogleApps для дистанційного навчання. Спільна робота з документами.
7.        Google Meetings – інструменти дистанційного навчання для користувачів корпоративних акаунтів. Організація онлайн-активностей з використанням інструментів Google.
8.        Сервіси платформи О365 для управління навчальною діяльністю студентів університету.
9.        Використання Microsoft Teams та онлайн-сервісів Microsoft для організації дистанційного навчання. Робота з документами, ресурсами, завданнями. Організація онлайн-занять, інструменти комунікації.
10.    Використання Календаря та спільних документів. Використання сервісів управління бізнес-процесами.
По закінченню курсів слухачі писали звіти про використання дистанційних інструментів в своїй навчальній діяльності і успішно їх захистили, що засвідчується свідоцтвами про підвищення кваліфікації.
 
Дарія Басюк,
завідувач кафедри туристичного та
готельно-ресторанного бізнесу і консалтингу
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook