Підготовка до дистанційного Дня відкритих дверей та проведення екзаменаційної сесії на порядку денному кафедри туристичного та готельно-ресторанного бізнесу і консалтингу

April 29, 2020

       29 квітня відбулося чергове щотижневе засідання кафедри туристичного та готельно-ресторанного бізнесу і консалтингу, що було проведено у режимі відео-конференції на платформі Zoom.
    На порядку денному розглядалися такі питання:
   1. Про хід акредитації спеціальності 242 «Туризм».
   2. Профорієнтаційна робота викладачів та організація проведення онлайн Дня відкритих дверей.
   3. Про затвердження ОП «Управління туристичним і готельно-ресторанним бізнесом"  ОС «Магістр».


  4. Організація і успішне завершення навчального року (стан підготовки курсових робіт з дисципліни «Організація готельного господарства»; затвердження графіків їх онлайн-консультацій та онлайн-захисту; обговорення результатів проміжної атестації; стан підготовки бакалаврських робіт.
   Завідувач кафедри Дарія Басюк повідомила про позитивні результати засідання експертної ради 24 «Сфера обслуговування» по розгляду справи щодо акредитації спеціальності «Туризм».
    Особливу увагу було приділено підготовці до вступної кампанії майбутніх бакалаврів спеціальностей «Туризм», «Готельно-ресторанна справа» та магістрів за спеціальністю «Менеджмент туристичної індустрії» та «Дорадництво». Завідувач кафедри Дарія Басюк закликала колег активізувати профорієнтаційну роботу в умовах карантину та поширити інформаційний буклет про День відкритих дверей в школи, а також в соціальні мережі. День відкритих дверей буде проведено 5 травня 2020 року о 14.00 через платформу ZOOM.
   Про перший проведений залік поділилася доцент Ірина Кудінова, зокрема про проходження співбесіди з студентами економічного факультету через платформу ZOOM.
   Було наголошено всім викладачам наповнити свої електронні навчальні курси на платформі Elearn і подати їх на атестацію. Звернули увагу і на хід написання бакалаврських робіт і затвердили 22 травня здати бакалаврські роботи для перевірки на плагіат.
   Також викладачі в карантинний період повинні активізувати свою діяльність щодо написання науковий статей.
   На засіданні кафедри було розглянуто й багато інших питань організації і забезпечення різних видів діяльності кафедри.

Ірина Кудінова,
секретар кафедри туристичного та
готельно-ресторанного бізнесу і консалтингу

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook