Інформаційно-аналітична компетентність науково-педагогічних працівників – вимога сьогодення
Сьогодні науково-педагогічні та педагогічні працівники інституту і коледжу стали учасниками семінару-тренінгу "Формування інформаційно-аналітичної компетентності науково-педагогічних та педагогічних працівників засобами інтелектуальних технологій".
Тренер Ольга Озерян, заступник директора наукової бібліотеки Університету менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України, ознайомила з методикою використання інтелектуальних технологій під час опрацювання наукових першоджерел, детально зупинилася на визначенні основних понять інформаційно-аналітичної компетентності. Значний досвід тренера дозволив їй зацікавити аудиторію за допомогою проблемних питань та спільних пошуків їх вирішення.
Подальша робота тренінгу здійснювалася за таким алгоритмом: визначення особливостей інформаційної компетентності, основних методів аналітичної діяльності, здібностей та умов здійснення інформаційно-аналітичної діяльності. Кінцевим результатом стало створення інформаційно-аналітичного документа командами викладачів, визначеними тренером.
Використання інтерактивного методу роботи в групі сприяло формуванню вміння розділити види робіт між членами команд, розрахувати час на виконання завдань, навчитися працювати колективно, відчуття причетності до створення спільного наукового продукту.
Найбільшу зацікавленість викликали захисти "карт розуму" спікерами робочих груп, які працювали з текстами Законів України: "Про освіту", "Про вищу освіту", "Про інноваційну діяльність", "Про науково-технічну діяльність", "Про професійний розвиток працівників".
Учасники семінару-тренінгу мали можливість оволодіти інформаційно-аналітичними компетенціями за допомогою засобів інтелектуальних технологій, а найголовніше – матимуть змогу застосовувати дані технології у здійсненні освітнього процесу під час викладання дисциплін навчальних планів.
Світлана Толочко, заступник директора з навчально-виховної роботи