Попередній захист магістерських робіт маркетологами заочної форми навчання успішно пройдено - готуємося до основного захисту!
Попередній захист магістерських робіт маркетологами заочної форми навчання успішно пройдено - готуємося до основного захисту!
November 14, 2024
13 листопада 2024 року відбувся попередній захист магістерських кваліфікаційних робіт здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навчання за спеціальністю 075 "Маркетинг" факультету аграрного менеджменту.
Одним із критеріїв допуску магістрантів заочної форми навчання до захисту магістерських кваліфікаційних робіт у НУБіП України є представлення результатів своїх досліджень у вигляді презентації, успішне проходження перевірки магістерської роботи на плагіат та використання інших інструментів недобросовісної конкуренції. Саме тому магістрами-маркетологами 13 листопада були представлені основні результати їх досліджень, після успішної перевірки всіх робіт в системі на плагіат. Попередній захист магістерських робіт відбувався у дистанційному форматі.
Перед здобувачами магістерського рівня вищої освіти виступили завідувач кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, професор Валерій Михайлович БОНДАРЕНКО, гарант освітньо-професійної програми "Маркетинг" другого (магістерського) рівня вищої освіти, професор Олександр Павлович ЛУЦІЙ, які детально зупинилися на підготовці до основного захисту і акцентували увагу магістрантів на відповідності та правильності технічного оформлення робіт, наявності роздрукованого роздаткового матеріалу, з метою максимального уникнення проблем у момент відсутності електропостачання, обов'язковій навності супутніх документів - відгуку наукового керівника та рецензії, а також інших важливих атрибутах захисту. Також було наголошено на проведенні аудиторного захисту магістерських кваліфікаційних робіт, На попередньому захисті також були присутні керівники магістерських робіт, які надали вичерпну інформацію про здобувачів магістерського ступеня вищої освіти.
В умовах воєнного стану та незважаючи на постійні затяжні тривоги, майбутні професійні маркетологи все ж таки представили свої наукові досягнення. Магістрантами були досліджені нагальні потреби функціонування маркетингу на переробних підприємствах, підприємствах аграрного сектору, сфери послуг. Детально вивчено особливості функціонування та подальшого удосконалення маркетингової товарної політики і умов виведення нових товарів на ринок, впровадження та функціонування інтернет-маркетингу, розробка стратегій просування товарів в мережі Інтернет, можливості удосконалення збутової політики агропомислових підприємств, розвитку франчайзингу та інші не менш важливі питання маркетингової діяльності сучасності.
За результатами предсталених результатів досліджень, доповідей магістрів та відповідей на питання було прийнято рішення допустити магістрів заочної форми навчання, які предсатвили результати своїх досліджень до захисту магістерських кваліфікаційних робіт, який заплановано на 22 листопада.
Олена Нагорна
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі