Контроль за організованим перебігом навчання та успішне проходження акредитаційних експертиз – головні питання традиційної наради із заступниками деканів факультетів і директорів ННІ з навчальної роботи

September 20, 2023

20 вересня під головуванням начальника навчального відділу Ярослава Рудика відбулася традиційна щомісячна нарада із заступниками деканів факультетів та директорів ННІ з навчальної роботи за участі начальників навчально-методичного відділу Лариси Кліх, відділу працевлаштування випускників та видачі документів про вищу освіту Лідії Галайдюк, заступників начальника навчального відділу Оксани Зазимко, Олени Колеснікової  та Олега Бачинського.

Розпочавши нараду, начальник навчального відділу проінформував присутніх про організацію освітнього процесу в очному форматі зі студентами магістратури 1 року навчання – вступниками 2023 року. Навчальний відділ ретельно проаналізував ситуацію з щоденним перебуванням планової кількості студентів на очному навчанні згідно розкладу та необхідною кількістю місць в укриттях навчальних корпусів та гуртожитків.

Розрахунки дозволяють розглянути можливість долучити до навчання в очному форматі з 2 жовтня студентів 2 курсу бакалаврату всіх факультетів та ННІ разом  зі студентами 1 та 3 курсів. Обговорення такої можливості відбулося на нараді, де присутні висловили підтримку питання щодо внесення змін до графіка освітнього процесу на осінній семестр 2023-2024 навчального року. До обговорення зазначених питань питання активно долучилися і заступники директорів ННІ та деканів факультетів – Юрій Жук, Віталій Нагорний, Тереза Микицей, Петро Дрозд та Наталія Слободянюк. Далі розгляд цього питання продовжиться на найближчому засіданні ректорату.

Про обрання студентами магістратури 1 року навчання вибіркових дисциплін загальноуніверситетського вибору доповіла заступник начальника навчального відділу Олена Колеснікова, зазначивши що для вибору запропоновано 112 дисциплін, з яких на першому етапі магістрами було обрано 65. Вона нагадала, що таку роботу спільно з деканатами та дирекціями необхідно завершити протягом наступного тижня. 

Завідувач навчально-методичного відділу Лариса Кліх проінформувала присутніх про завершення акредитаційних зустрічей з експертами за двома освітніми програмами підготовки магістрів у 1 семестрі 2023-2024 н.р. Вона зазначила, що в цьому семестрі планується проведення акредитаційної експертизи ще 4 освітніх програм магістратури, у тому числі у базовому закладі університету ОНП «Агроінженерія» та ОПП «Агроінженерія» спільно, однією комісією НАЗЯВО, та 2 у відокремлених підрозділах. Усі бакалаврські освітні програми будемо завантажувати в електронну систему Нацагентства в січні-лютому 2024 р. з подальшим проходженням акредитаційних експертиз вже у 2024 році.

Оксана Зазимко повідомила присутніх про хід вирівнювальних курсів для першокурсників з фундаментальних та природничих дисциплін. Вже традиційно у вересні за наказом ректора від 08.06.2023 р. № 582 проходять курси поглиблення знань наших першокурсників з фундаментальних та природничих дисциплін, за результатами яких відбувається поглиблення знань тим здобувачам вищої освіти бакалаврських освітніх програм, стартова підготовка яких з окремих дисциплін для навчання в університеті є недостатньою. У цьому році такі курси проходять для 1192 студентів першого курсу повного та скороченого термінів підготовки, а саме: з хімії – 303, з фізики – 323, з математики – 284, англійської мови – 145 та  з біології – 137 осіб. А про першу спробу в нашому університеті проведення аналогічних курсів для магістрів 2023 року вступу, які мають попередню освіту з неспоріднених спеціальностей, проінформувала Олена  Колеснікова.

Про стан готовності до проведення апробаційного ЄДКІ  зі спеціальності 081 "Право" доповіли заступник декана Олена Улютіна та Олена Колеснікова. Так, відповідно до розпорядження від 13.09.2023 р. №110 28 вересня буде проведено апробаційне ЄДКІ за спеціальністю 081"Право" на базі трьох факультетів (інформаційних технологій – 3 аудиторії у корпусі № 15,  ветеринарної медицини – 2 аудиторії у корпусі № 12 та економічного – 3 аудиторії у корпусі № 10) для 150 здобувачів вищої освіти. Для цього вже проведено разом із фахівцями інформаційно-обчислювального центру значний обсяг робіт. Далі на збірну команду представників факультетів, фахівців навчального відділу та інформаційно-обчислювального центру чекає відповідальна робота - забезпечити участь відповідальних за організаційну та технічну підтримку в кожній аудиторії, справність техніки (ПК і вебкамер), передбачити розміщення здобувачів в укриттях навчальних корпусів у разі оголошення повітряної тривоги тощо.

Начальник відділу Лідія Галайдюк проінформувала присутніх на нараді про підготовку до випуску магістрів  2 року навчання в 1 семестрі 2023-2024 н.р. та наголосила на необхідності своєчасного подання графіків випуску магістрів за відповідною формою.

Також на народі були розглянуті й інші важливі питання організації освітнього процесу в осінньому семестрі.  На завершення зустрічі Ярослав Рудик нагадав усім присутнім про неухильне дотримання науково-педагогічними працівниками та студентами усіх вимог щодо організації освітнього процесу в складних умовах воєнного стану.

Оксана Зазимко,
заступник начальника навчального відділу

Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook