Навчальна практика студентів-маркетологів: знайомимося з практикою веб-дизайну

June 24, 2023
     Сучасні умови розвитку економіки України потребують подальшого вдосконалення теоретичної і практичної підготовки фахівців з маркетингу. У відповідності до затвердженого стандарту освіти з маркетингу метою підготовки маркетолога є формування фахівця з таких напрямів як дослідження ринку й споживачів, їх запитів та вимог, конкурентів, каналів розподілу, координації формування товарного асортименту, розрахунку та встановлення цін, організації діяльності підприємств задля задоволення потреб споживачів і одержання необхідних прибутків. Найважливішою складовою підготовки фахівців є практика студентів, яка передбачає поетапне і послідовне набуття ними потрібного обсягу професійних знань, умінь та практичних навичок у галузі планово-економічної, маркетингової, організаційно-управлінської, комерційної, рекламної та інших видів діяльності підприємства. Першоетапним видом практичного навчання маркетологів є саме навчальна практика, яка направлена на формування у студентів аналітичних вмінь та здібностей у організації та проведенні маркетингового аналізу і визначенні пріоритетних напрямів подальшого розвитку.

 

     У рамках програми навчальної практики студентів другого курсу спеціальності 075 «Маркетинг» передбачено проведення зустрічей з практиками маркетингу. У зв’язку з цим було проведено зустріч із випускницею кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі та успішним фахівцем із веб-дизайну Юлією Огороднік, яка без вагань погодилася на запрошення керівника практики та поділитися своїм досвідом та знаннями зі студентами.
     У рамках зустрічі Юлія ознайомила студентів із основними напрямами своєї роботи, які включають роботу веб-дизайнера на фрілансі, співпрацю з рекламним агентствами та менторство. У рамках зустрічі студенти дізналися про особливості організації роботи вед-дизайнера як в структурі компанії, так і на фрілансі, наголосила на важливість наявності власного портфоліо, яке повинен мати кожен маркетолог, наполегливості та бажанні вчитися і рости щохвилини, і звичайно, бути готовим працювати у режимі 24/7 для досягнення результату.  

 
     Важливою складовою роботи веб-дизайнера є співпраця з клієнтами, в тому числі закордонними, яка будується на детальному їх аналізі і складанні профілю замовника, у проведенні яких допомагають отримані знання з університету.
  
     Не менш важливою складовою виконання замовлень є знання іноземних мов, як мінімум – англійської, адже досить багато клієнтів в українських дизайнерів це саме клієнти зі США, Канади та Європи; обговорення термінів виконання замовлення та етапності внесення виправлень; цінова політика замовлення, яка на сьогоднішній день формується з урахуванням як рейтингу веб-дизайнера, так і кон’юнктури ринку.
 

 

 

     Активну участь у обговоренні взяли саме студентство, яких зацікавила реальна практика з веб-дизайну, досвід роботи спікера, вміння працювати з клієнтами, побудова взаємовідносин з клієнтами, система оплати праці та інші питання.
      На зустрічі також були присутні завідувач кафедри, професор Валерій Михайлович Бондаренко, наставники груп Олена Бабічева та Олена Нагорна який взяв активну участь в обговоренні, навів приклади роботи професійних маркетологів які працюють саме з веб-дизайном, наголосив про важливість знань і вмінь з веб-дизайну саме для маркетолога, подякував Юлії за приділену увагу до студентства та співпрацю з кафедрою.

      Присутні викладачі висловили задоволення досягненнями своєї випускниці та побажали успішної кар’єри та професійного зростання!!!

 

Щиро дякуємо Юлії за цікаву та пізнавальну інформацію, бажаємо гарних клієнтів, професійного росту, сили для втілення всіх ідей і сподіваємося на подальшу співпрацю !!!

 
Олена Нагорна
керівник навчальної практики, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook