Співпраця з вітчизняними підприємствами: налагоджуємо співпрацю з провідною компанією кондитерської галузі «Київський БКК»

19 лютого 2019 року

 

     13 лютого 2019 р. відбулася зустріч студентів-маркетологів із представниками компанії ТОВ «Київський БКК». Цікаву та пізнавальну лекцію була розпочато з ознайомлення студентів з компанією ТОВ «Київський БКК», з її історією, місією та продукцією. У результаті чого стало відомо, що ТОВ «Київський БКК» є одним з найбільших національних виробників м'яких кондитерських виробів з більш ніж 100-річною історією. Також було підкреслено, що дана компанія являється лідером ринку, частка полиці якої в роздрібних мережах становить 50%. У 2018 році компанія «Київський БКК» стала переможцем Міжнародного фестивалю-конкурсу «Вибір року», отримавши премію «Тістечка року», що свідчить про якість продукції, що дозволяє отримати значні конкурентні переваги. Представники компанії зазначили, що чисельність їх працівників складає близько 680 чоловік, відмітивши, що 500 з них зайняті на виробництві.

 

     Наступним блоком презентації була лекція щодо навиків продажу на прикладі реальних кейсів, що викликало багато живих дискусій зі студентами. Окрім надання важливого контенту для маркетологів, у представників компанії ТОВ «Київський БКК» однією із задач зустрічі було надання інформації студентам про перспективу практичного навчання, стажування, а також можливістю подальшого працевлаштування у сфері маркетингу в даній компанії.

    Закінченням пізнавальної лекції став приємний сюрприз для студентів від представників компанії – дегустація нової продукції ТОВ «Київський БКК», що викликало багато захоплень.

 
Дякуємо представникам компанії ТОВ «Київський БКК» за приділений час та цінні знання.
 
Катерина Завальнюк 
старший викладач кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook